Toon posts:

MaxGear DVD-speler: Dolby testtoon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de MaxGear DVD-speler de Dolby testtoon kan horen? De optie is aanwezig in het schermmenu, maar wat ik ook probeer, hij blijft greyed-out.

Help?

Thanks,

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-02 16:59

megaleo

Special member

Staat dat niet in je gebruiksaanwijzing? :)
Soms moet je er een dvdschijfje inleggen en soms niet. En het kan zijn dat je een toetscombi moet indrukken. Of eerst je ab instellen op audio en dan kun je pas de testtoon aanklikken.

• geurtd
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

geurtd

www.geurt.com

Bij mij werkte dat meteen.
Heb je hem aangesloten digitaal of analoog naar je versterker.
Maak je gebruik van de decoders in de maxgear of in je versterker.

Ik heb hem analoog aangesloten (dus 6 paar draden van maxgear naar versterker) en dat werkt prima, test toon deed het meteen .

Life is like a box of chocolates, you never know wich one will kill you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem aangesloten via de zes analoge uitgangen en gebruik de interne decoder. Testtoon is greyed-out, dus ik kan hem niet eens selecteren :'(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-02 16:59

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 12:57:
Ik heb hem aangesloten via de zes analoge uitgangen en gebruik de interne decoder. Testtoon is greyed-out, dus ik kan hem niet eens selecteren :'(
Heb je je boekje al gelezen waarom dat is?
Komt misschien omdat er een dvd inzit. Of juist niet. Kijk daar nou eens naar.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, boekje van voor tot achter doorgespit, als in RTFM >:)

Maar het probleem van budgetspelertjes als deze is, dat ze dus bezuinigen op de handleiding. Daar wordt er met geen woord over gerept. De enige uitleg van de menu's die erin staat is een beslisboompje van hoe de verschillende menu's in elkaar zitten: de rest mag je zelf uitzoeken... :(
Pagina: 1