Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
Omdat ik zoveel problemen heb met GSMweb was ik benieuwd wat jullie ervaring is en wat ik er misschien aan kan doen.

Het volgende is het geval. Ik heb een hele tijd terug 2 abo's besteld:
Siemens S55 met Telfort Samenbellen 500
Siemens C55 met Telfort Samenbellen 500

Het 2e toestel kreeg ik binnen 4 dagen afgeleverd. Ook de simkaart zat erbij dus het werkte allemaal vrij snel. Het bestelde accessoirepakket werd pas na 3 weken opgestuurd en heb ik teruggestuurd omdat ik inmiddels wist dat het goedkope troep was.

Het 1e toestel kreeg ik na 7 dagen. De simkaart functioneerde niet en na 3 keer bellen bleek dat het aan GSMweb lag. Ze waren mijn simkaart kwijtgeraakt en waren nu bezig mijn nieuwe nummer om te zetten naar de meegestuurde simkaart.
Dit heeft 10 dagen geduurd terwijl het voor mij niets uitmaakte want het was toch allemaal nieuw voor mij (dus of ik nu een ander nummer krijg of niet, boeien...)

Vervolgens kreeg ik dus een accessoirepakket wat ik besteld had en bleek dat het hoesje voor de telefoon anders was dan op de site vermeld stond. Ook de headset voldeed niet. Hij was gewoon slecht en je kon iemand amper verstaan. De batterij-oplader voor in de auto was het enige wat het goed deed maar 22.75euro voor een oplader was me teveel van het goede.

Ik kon het geheel per post terugsturen. Daar zat ik niet op te wachten dus heb ik op kvk.nl het adres opgezocht en op 3 november het geheel teruggebracht.
Ook heb ik bij dat pakketje een losse brief in envelop gedaan waarop GSMweb vraag om het abo-geld van de verloren simkaart terug te betalen. Mijn abo was de 16e ingegaan (16 oktober) en ik kon pas 27 oktober bellen.

De daarop volgende weken heb ik iedere week gebeld maar ik kreeg amper reactie van GSMweb. Ook een fax en email mochten niet baten.
Gisteren werd me nadat ik weer gebeld had verteld dat het geld onderweg was van het accessoirepakket maar dat ik naar het geld van het abo kon fluiten omdat mijn beltegoed meegenomen kon worden naar de volgende maand.

Nu is dat al niet waar, want dat gaat niet bij SB500, maar het slaat ook nergens op. GSMweb maakt een fout door mijn simkaart intern kwijt te raken en nu zou ik die 11 dagen moeten dokken. Het gaat me om het principe.
De irritatie groeit als ik vanochtend een leuk reclame-mailtje in me mailbox vind.

Wat is hier aan te doen ? Staat GSMweb in het recht door mij de 11 dagen abo niet terug te betalen ?

Het is me wel duidelijk dat GSMweb alleen hoeveelheden orders wil scoren ipv klant vriendelijk te werken.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 08:11
De leverancier heeft binnen een redelijke termijn het probleem opgelost. Hier valt dus - ben ik bang - niets te halen verder.

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Zit nu bijna een jaar bij GSM web, ik heb echt geen klachten. Werkt goed en spotgoedkoop !!

Atari 4 ff'r 😊

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
Ik heb ook besteld bij gsmweb, totzover geen klachten, alhoewel ik wel het gevoel heb dat mijn telefoon uit frankrijk komt ofzo, want overal (wapservices, gprs e.d.) staat mobistar...

Doet er verders niet toe, ik heb ook besteld met SB 500 abbo van telfort, dinsdag contract gefaxt, vrijdag telefoon in de bus, zeer netjes dus!!!

Verwijderd

MadMod schreef op 25 november 2003 @ 13:11:
Ik heb ook besteld bij gsmweb, totzover geen klachten, alhoewel ik wel het gevoel heb dat mijn telefoon uit frankrijk komt ofzo, want overal (wapservices, gprs e.d.) staat mobistar...
Misschien verkoopt gsmweb wel gestolen telefoons dat ze daarom zo goedkoop zijn.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:41:
[...]
Misschien verkoopt gsmweb wel gestolen telefoons dat ze daarom zo goedkoop zijn.
:/ en waar baseer je dit op? Ik vind het nogal een rare aanname...

Titelfix

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb 2 jaar geleden ook een abb. (gratis toen nog) gehad...helemaal perfect...

toen d8 ik 3maanden terug van.....ff kijken voor leuke actie..

7210 met abb. besteld....

Sturen ze alles op....(telefoon en kaart)....werkt de kaart niet....
bel vodafone op....was ik geweigerd......
maar gsmweb had wel al alles opgestuurd..

Nu 3 maanden later heb ik nog steeds nieuwe Nokia 7210 en nooit van niemand iets gehoord....GSMWEB denkt dat ik netjes elke maand abb. betaal aan hun....
en ik blij met mn pre-paid 7210....

leuke ervaring vind ik zelf! O-)

Verwijderd

Ik heb een week geleden de Sonyericsson T630 besteld bij GSMWEB en ben benieuwd of alles goed gaat!?

Ik vind wel dat ze langzaam zijn met reacties e.d. ik mailde ze van de week of m'n pakketje al onderweg was omdat ik nog steeds niet gehoord had? Toen bleek dus dat het toestel niet voorradig was en dat deze besteld is. Het duurde alleen wat langer omdat het net een nieuw toestel is (en dus ook vrij populair).

Verder hoop ik dat het een beeje opschiet, gelukkig kan ik wel m'n minuten meenemen met Orange :*)

Dus afwachten maar :O
Jelte

Verwijderd

heb al meerdere dingen besteld via gsmweb en nog nooit problemen gehad.
Gebeurd wel vaker foutjes en ook ten goede van de klant zoals hierboven beschreven en dat heb ik al veel vaker gehoord dan negatieve klachten.

Verwijderd

Mooi zo.... dan ga ik er vanuit dat alles goed komt! Heb ze net nog maar ff een meiltje gestuurd om er wat vaart achter te zetten :P

Ik zie dat je een trotse bezitter bent van de T610 en bevalt hij?

Verwijderd

Tsja... vindt het wel lang duren! Ik heb m'n toestel (t630) nog steeds niet binnen en heb hem sinds 17 februari besteld!

En dat terwijl GSMplaza en diverse winkels hem al wel op voorraad hebben? Hoe kan dit. Hebben ze gewoon een slechte levering of ligt het echt aan SonyEricsson?

Ik begin er echt van te balen, maar ik kan het niet annuleren omdat m'n abo al afgesloten is bij Orange!?

Super irri :r

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:08
http://www.telecomvergelijker.nl/
hier staan veel shops surves en andere info

Verwijderd

Ik heb via GSMweb.nl een Sony Ericsson (SE) P910i route66 inclusief een SE PC Suite ism een Orange abonnement gekocht. Dit pakket ontving ik via de post op 12 augustus 2005. In hetzelfde weekend bleek dat voorneomde GSM en PC suite niet correct werkte. De P910i viel steeds uit en bleef half aanstaan. Je kan er verder niets meer mee doen dan alleen de batterij eruit te halen en opnieuw op te starten. Dit gebeurt af en toe. Vaak met het gebruik van route66 maar vaak ook zelfstandig. Het batterij van de P910i loopt te snel leeg, dan is voorgeschreven. Ik heb dit alles op 16 augustus 2005 aangetekend en verzekerd per post opgestuurd naar GSMWEB.nl. Pas op 01 september 2005 kreeg ik alles weer terug van GSMWEB.nl. Toen bleek dat er eigenlijk niets was gemaakt. Het toestel heeft nog steeds dezelfde defecten. GSMWEB wil wederom dat ik het opstuur om het te laten maken. Ik ben van mening dat ik recht heb op een geheel nieuwe GSM wat wel goed werkt en niet nog eens de GSM ter reparatie hoef aan te bieden. Ik denk dat GSMWEB een partij ondeugelijke GSM's heeft opgekocht en dit aan de klanten slijt. De klant moet dan de GSM ter reparatie aanbieden en kan in de tussentijd geen gebruik maken van het abonnement en of de GSM. Dit is een zeer slechte gang van zaken en zeker niet klantvriendelijk. Wie heeft dit soort ervaringen met GSMWEB en hoe is dit opgelost.

Verwijderd

Mbt tot GSMWEB heb ik eerst een week of 3 a 4 op mijn pakket moeten wachten. Na diverse telefoontjes, kreeg ik uiteindelijk antwoord. Ik heb een abonnement bij Orange. Ik weet niet waar GSMWEB mee bezig is, maar het is in ieder geval niet goed voor de klant.
Pagina: 1