Toon posts:

Verkeerde weergave vrije ruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de eigenschappen van mijn partities kijk, zie ik wat voor vrije ruimte ik nog heb, althans zo zou t horen moeten te zijn, want dit klopt bij mij niet.

Als ik al mijn mappen selecteer en de eigenschappen bekijk blijkt dat ik nog een paar gig vrij heb, terwijl bij de eigenschappen van de partitie weergegeven wordt dat ik bijna niks meer vrij heb. Ook krijg ik de melding dat mijn vrije schijruimte kritiek wordt. Ik weet zeker dat ik genoeg vrije ruimte zou moeten hebben en dit is niet een verschil van een paar mb.

Ook heb ik geprobeerd bestanden te verwijderen (met schift-delete, dus ze zitten NIET in de prullenbak), maar er komt geen ruimte vrij. Ik heb de partities op fouten laten controleren, maar dit heeft niks opgeleverd.

Wie weet hoe ik bij schijfeigenschappen de werkelijke ruimte kan laten zien, zodat ik deze ook daadwerkelijk gebruiken kan?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

job

- verkeerde subforum, dit hoort in [OM]
- Faq gelezen ([OM] Faq dus): http://gathering.tweakers.../16985207#hddschijfruimte

Verwijderd

Topicstarter
ok het staat nu op:

Verkeerde weergave vrij ruimte

Ja de faq gelezen, ben bekend met de begrippen.
Graag in het andere forum via bovenstaande link reageren

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je topic verkeerd staat is het eigenlijk niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic opent - je kan in Schop een Modje een move aanvragen van je topic.

Deze gaat dus dicht :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je had geen nieuw topic hoeven te openen hoor, we kunnen ook topics naar een ander forum doorschuiven. Anyway, zie het bovenstaande topic (dit topic hoort daar, maar er is al een discussie op gang gekomen, dus kan deze dicht) :)

Dit topic is gesloten.