Toon posts:

XP explorer blijft inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
XP explorer blijft inbelen alhoewel we een fijne adsl verbinding hebben. Ethernet kaart krijgt van dhcp server adres. DNS staat goed, maar mail en explorer willen inbellen. Heb al geprobeerd om met wizzard verbindingen te maken, maar ook dat lukt niet.

P.S. Met mij Mac was ik binnen 1 minuut online:-) :r

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 14:23

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Probeer (aan de hand van een Nederlandse Internet Explorer versie) dit eens:

- Menu "Extra"
- Internet-opties
- Tablad "Verbindingen"
- Kies daar voor "Nooit een verbinding kiezen"

:)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 23:42:
XP explorer blijft inbelen alhoewel we een fijne adsl verbinding hebben. Ethernet kaart krijgt van dhcp server adres. DNS staat goed, maar mail en explorer willen inbellen.
Controleer dan ook in je Outlook (express) even of er niet om een specifieke inbelverbinding wort gevraagd..

Afbeeldingslocatie: http://backslash32.mine.nu/img/mail/OEaccount.jpg

Hier staat "any available" dus ook je netwerk aansluiting.
Als daar een inbelverbinding staat opgegeven, wijzig dat dan.
P.S. Met mij Mac was ik binnen 1 minuut online:-) :r
Gauw terug dan :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je vraagt gaat over mail (Outlook Express?) en Explorer (Internet Explorer vermoedelijk) - dat zijn allebei geen OS'en, dus hoort je topic meer in Software Algemeen thuis.

Verder zie ik dat je nieuwe bent - welkom dus ;)
Ik wil je nog even wat tips mee geven voor een volgende topic start - aangezien er op GoT elk moment behoorlijk wat topic voorbij komen, hebben we een paar regeltjes opgesteld waar we graag zien dat je topic aan voldoet.

Denk hierbij voornamelijk aan dit:
• Kies een duidelijke topic titel waarin je aangeeft wat je probleem is.
• Omschrijf in je topicstart je probleem zo duidelijk mogelijk. Probeer alle relevante informatie die je maar kan bedenken er bij te zetten. Geef bv. aan welk servicepack je geinstalleerd hebt en wanneer je probleem begon.
• Zet er ook bij wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat je al gevonden hebt - we vinden het namelijk belangrijk dat je zelf een en ander probeert voordat je meteen een topic opent.

iig - ik move je topic nog even ;)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen