Better to burn out, than fade away
Verwijderd
Wat bedoel je precies met webmail?
Wil je een pop3 en smtp server draaien?
Denk dan eens aan microsoft exchange.
Wil je een pop3 en smtp server draaien?
Denk dan eens aan microsoft exchange.
Verwijderd
wat heb je zelf al uitgezocht ?? Probeer eens een brouwser op te starten en tik eens www.twigger.nl in ....
sorry hoor; webmail op een server ?? en je hebt geen brouwser geprobeert??
sorry hoor; webmail op een server ?? en je hebt geen brouwser geprobeert??
Ik gebruik Kerio Mailserver, daarin zit een smtp server, imap, pop3, webmail enz, een volledige mailserver, die perfect werkt (vind ik) voor windows
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
bedoel software die met de standaard pop3 services werkt op server 2003 weet niet of dat kan of mogelijk is.
Greetz
Greetz
Better to burn out, than fade away
Baseboy,
Ik zie dat je al meer dan 1 jaar geregistreerd bent op GoT, en hopelijk heb je dan ook enigszins iets mee gekregen met hoe het er op GoT aan toe gaat.
Zoals je dan opgemerkt hebt, vinden we het op GoT belangrijk dat je zelf moeite doet voordat je een topic opent, kijk bijv. eens rond op Google, of kijk eens rond op GoT zelf. Als je daar je probleem niet juist kan omschrijven, ben je vaak al niet goed genoeg bezig - omdat je dan ook onmogelijk een topic kan starten wat de juiste informatie bevat.
Dat is dan ook meteen het probleem met dit topic - ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt. Wat is webmail in jouw ogen ?
Iig - dit topic voldoet niet echt aan de manier waarop we het graag zien - open eventjes een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je nu eigenlijk zoekt / wenst op te lossen, en wat je zelf al geprobeerd hebt en dergelijke.
Ik zie dat je al meer dan 1 jaar geregistreerd bent op GoT, en hopelijk heb je dan ook enigszins iets mee gekregen met hoe het er op GoT aan toe gaat.
Zoals je dan opgemerkt hebt, vinden we het op GoT belangrijk dat je zelf moeite doet voordat je een topic opent, kijk bijv. eens rond op Google, of kijk eens rond op GoT zelf. Als je daar je probleem niet juist kan omschrijven, ben je vaak al niet goed genoeg bezig - omdat je dan ook onmogelijk een topic kan starten wat de juiste informatie bevat.
Dat is dan ook meteen het probleem met dit topic - ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt. Wat is webmail in jouw ogen ?
Iig - dit topic voldoet niet echt aan de manier waarop we het graag zien - open eventjes een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je nu eigenlijk zoekt / wenst op te lossen, en wat je zelf al geprobeerd hebt en dergelijke.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()