Toon posts:

3d fash etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd zie ik steeds meer sites met 3dflash elementen en elke keer als ik dat zie ben ik weer jealous :P
Waar moet ik beginnen als ik ook zulke dingen wil leren maken?? Ik ken eigenlijk alleen de basis van Flash (zoals velen denk ik) en zou graag 3ddingen willen kunnen maken met Flash.

Thanks

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
google

3d studio

google

swish

• Cubix
  • Niet online
Kijk ook eens naar Swift3d.

Verwijderd

Waarschijnlijk kun je het van 2 kanten aanpakken :
-Het 3d deel in flash zelf maken (alleen flash mx oid gebruiken)
-Het 3d deel in een 3dpakket (bijvoorbeeld 3dsmax) maken en dit met een plugin (swift3d bijvoorbeeld) exporteren naar flash.

Je zult dus eerst bij jezelf na moeten gaan wat je wilt. Bij beide zul je behoorlijke skills moeten hebben (vooral bij het 3dpakket) om er wat fatsoenlijks van te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 23:23 ]

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Swift3d is volgens mij standalone en vrij simpel te begrijpen, je kunt er niet alles mee, maar om een beetje 3d in flash te gooien is het wel ok :)

• HunterPro
  • Niet online
excuses, zoals de heren al aangeven is swift het pakket wat je moet hebben, niet swish. :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Of Plasma, dat heb ik op school eens gebruikt. Dat is net zo iets als Swift, alleen dan van Discreet zelf als ik me niet vergis. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

HunterPro schreef op 24 november 2003 @ 23:21:
google

3d studio

google

swish
grm... SwishMax ... al die meuk van dat software huis stinkt dus.

Wat je zoekt is een goede plugin voor je 3dsmax (of aanverwant pakket) In den beginne was er vecta 3d wat best wel stonk, gelukkig kwam daarna illustrate uit wat een uitstekend resultaat gaf en heel veel opties had. Ik heb gehoord dat plasma tegenwoordig DE tool hiervoor is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee gehad. Dus google away, keywords: 'illustrate' en 'plasma' +flash +3dsmax

Stoer; Marduq

Pagina: 1