[Tiscali] foutje van administratie

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds een maand of twee (ofzo) heb ik Tiscali Basic; dit was Tiscali Light. Op mijn rekening zie ik staan dat ze nog steeds Tiscali Light in rekening brengen. Aangezien ik zes weken bezig ben geweest om mijn Light te upgraden naar Basic, vind ik dit uiteraard een goede compensatie. ;)
De administratie van Tiscali kennende kan ik doorgeven dat het niet klopt, maar dan duurt het minstens twee maanden voor het gecorrigeerd is.

Iemand enig idee hoe ik dit netjes op kan lossen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 15:22

Dommel

Professioneel Software Sloper

- Iedere keer als je een rekening krijgt waar nog steeds Tiscali Light op staat een mail sturen dat je sinds een bepaalde datum geen light meer hebt maar dat je Basic hebt.
- Bellen dat zij een verkeerd abbo in rekening brengen, met uileg
- Schrijven, snailmail, dat zij een verkeerd abbo in rekening brengen, met uileg

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Laatst online: 12-09 15:22

Dommel

Professioneel Software Sloper

Uitleg in de trand van dat je vanaf een bepaalde datum geen Tiscali Light meer hebt maar dat je Tiscali Basic hebt. Die datum moet je dan wel laten ingaan vanaf het moment dat je vindt dat je genoeg gecompenseerd bent ;)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
beste oplossing:
zeg niets en reserveer elke maand het geld dat je meer verschuldigd bent ivm hoger abbo.

immers; zelf er achteraan gaan kost moeite (isp's kennende; erg veel moeite) maar je zal toch moeten betalen wanneer ze erachter komen.

dus dan bouw je gewoon een potje op waaruit je kan betalen wanneer ze aan de bel trekken voor het geld (en je ontvangt nog rente e.d.)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanvulling op bovenstaande oplossing

Schrijf/mail/fax (streep door wat niet gebruikt wordt) eerst wel een brief naar tiscali waarin je aangeeft dat zij een fout maken. Zorg dat je een afschrift hebt.
Je hebt op die manier aangegeven van goeder trouw te zijn. Volg daarna het advies van Maestro op en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN slapende providers wakker maken. Wel geld opzij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

en 5 jaar wachten :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
idd.... na 5 jaar heeft meneer tiscali er geen recht meer op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Ik werk bij Tiscali, geef uw postcode en huisnummer maar, dan lossen we het wel even voor u op >:)

Nee serieus: bel gewoon even, dan wordt dat wel verrekend. Je zult echt geen rekening aan je broek krijgen, hooguit een bedankje voor oplettende user :) Waren er maar meer mensen zoals jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
jazz schreef op 25 november 2003 @ 20:39:
Ik werk bij Tiscali, geef uw postcode en huisnummer maar, dan lossen we het wel even voor u op >:)
:P
Nee serieus: bel gewoon even, dan wordt dat wel verrekend. Je zult echt geen rekening aan je broek krijgen, hooguit een bedankje voor oplettende user :) Waren er maar meer mensen zoals jij :)
:>

Ik kan het uiteraard stil houden, maar er komt een dag (binnen nu en vijf jaar :?) dat men ontdekt dat ik geen Light meer heb, maar Basic. Het is nu eenmaal zo dat je moet betalen voor iets wat je aanvraagt, dus zal ik ze binnenkort melden dat er iets niet klopt (vandaag niet meer, want de helpdesk is maar tot 22.00 uur bereikbaar :X).

Als ik gebeld heb, laat ik dat hier uiteraard ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
Morgen tussen 9u en 10u, en tussen 18u en 19u is de wachtrij het kortst.. Dan kan je meestal gelijk door terwijl als je om 15u belt ofzo, heb je kans dat je eerst een half uur in de wacht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:29
De kans is groot dat Tiscali binnen nu en een half jaar weer van abonnement/prijzen gaan switchen aangezien de markt dan waarschijnlijk wel weer gaat schuiven.
Op die manier raak je denk ik toch wel in de vergetelheid, ik zou dus echt niet zelf op gaan bellen. Helemaal als je ziet hoe vaak bedrijven in het algemeen je naaien waar je bij staat...

Indd, gewoon een buffertje opbouwen op je eigen bankrekening/spaarrekening! :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 13-09 09:38

BrZ

jazz schreef op 25 november 2003 @ 20:39:
Ken ik jou? :D

Maar ik kan ook wel wat voor je regelen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
BrZ schreef op 25 november 2003 @ 23:26:
[...]

Ken ik jou? :D

Maar ik kan ook wel wat voor je regelen hoor >:)
offtopic:
Werk je ook bij Tiscali dan? Doe je tech? Ben je er morgenochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 13-09 09:38

BrZ

jazz schreef op 25 november 2003 @ 23:33:
[...]

offtopic:
Werk je ook bij Tiscali dan? Doe je tech? Ben je er morgenochtend?
offtopic:
Mja, al ruim 4 jaar ;)
Maar ik zit niet meer aan de telefoon, ik zit in het CEC. (Als je dat niet kent, moet je dat morgen maar eens gaan navragen). Maar ik werk zaterdag pas weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb (eindelijk) een antwoord ontvangen:
Geachte abonnee,

Naar aanleiding van uw email kunnen wij u het volgende mededelen.
Door een fout van onze kant was de omzetting van het abonnementstype niet
overal in onze administratie aangepast. Vanaf 26-12-2003 zal het
Tiscali-gedeelte van het abonnementsgeld worden aangepast in 17.00 euro
per maand. U betaalt reeds sinds 11-09-2003 27.95 euro per maand aan de
KPN.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nog verdere vragen heeft, kunt u telefonisch en/ of per mail contact
opnemen met onze servicedesk.

Met vriendelijke groeten,

Servicedesk tiscali
Keurig!

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 17-12-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het bovenstaande lijkt nu eindelijk echt geregeld te zijn ... Ik betaalde sinds januari niets meer aan Tiscali. Dit heb ik hen een keer of 15 via de mail gemeld, maar men wilde mij maar niet snappen. Uieindelijk heb ik toch maar met ze gebeld om het hele verhaal uit te leggen en men kwam idd tot de conclusie dat ik al vijf maanden niets aan Tiscali heb betaald. Dit gaat men recht trekken, waarbij ik zeer waarschijnlijk niets aan Tiscali hoef te betalen voor de eerste vijf maanden van dit jaar. Het zal me benieuwen of het nu wel goed gaat komen (ik zou gisteren namelijk nog terug worden gebeld, maar dat is niet gebeurd)! :)

Ander puntje: ik belde ze ook ivm die datalimiet die ze nu echt gaan hanteren, omdat ik in de veronderstelling was dat ik geen datalimiet heb. Tiscali beweert dat ik altijd al een datalimiet heb gehad, omdat ik ADSL van KPN heb en die brengen altijd iets in rekening als je boven de 20Gb uitkomt ... :?

Ik ben overigens 45 minuten met ze 'bezig geweest' aan de telefoon ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

pven schreef op 29 mei 2004 @ 09:00:
Het bovenstaande lijkt nu eindelijk echt geregeld te zijn ... Ik betaalde sinds januari niets meer aan Tiscali. Dit heb ik hen een keer of 15 via de mail gemeld, maar men wilde mij maar niet snappen. Uieindelijk heb ik toch maar met ze gebeld om het hele verhaal uit te leggen en men kwam idd tot de conclusie dat ik al vijf maanden niets aan Tiscali heb betaald. Dit gaat men recht trekken, waarbij ik zeer waarschijnlijk niets aan Tiscali hoef te betalen voor de eerste vijf maanden van dit jaar. Het zal me benieuwen of het nu wel goed gaat komen (ik zou gisteren namelijk nog terug worden gebeld, maar dat is niet gebeurd)! :)

Ander puntje: ik belde ze ook ivm die datalimiet die ze nu echt gaan hanteren, omdat ik in de veronderstelling was dat ik geen datalimiet heb. Tiscali beweert dat ik altijd al een datalimiet heb gehad, omdat ik ADSL van KPN heb en die brengen altijd iets in rekening als je boven de 20Gb uitkomt ... :?

Ik ben overigens 45 minuten met ze 'bezig geweest' aan de telefoon ... :/
Ik had dat nog even getest, maar ik kreeg geen brief toen ik er met 100 gig per maand boven zat. Ook staat op hun site bij de data verkeer meter dat ik geen limiet heb. Volgens mij proberen ze je alleen maar bang te maken.
Overigens heb ik wel nieuwe snelheden gekregen van KPN/Tiscali:

aldus mijn modem:
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
416 / 2240

Ik had ze nog even getest en de upload kwam boven de 320 (330-350) uit terwijl dat vroeger niet boven de 300 was (speedtest.nl)
Ook mijn download was er 150 Kb op vooruit gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ben, voor mijn gevoel, genaaid door Tiscali:
- door een administratieve fout aan hun zijde heb ik de afgelopen maanden geen abbo-kosten aan Tiscali betaald; deze worden alsnog in rekening gebracht. Het lullige is dat ze het pas ontdekten toen ik met ze ging bellen; via de mail wilden ze me niet snappen.
- ik ben ervan overtuigd dat ik geen datalimiet had en begin steeds meer aan dat verhaal over KPN te twijfelen (een kennis van me download ongeveer 100Gb per maand en die krijgt nooit extra kosten in rekening van KPN).

Ik ben me aan het beraden of ik Tiscali op ga zeggen en naar een 'echte' provider ga ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je tiscali hebt, anders kon je hoppen van isp binnen enkele dagen zonder afgesloten te worden.

tiscali wil hierbij niet meewerken om een bepaalde regel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Er is een truc om van provider te wisselen zonder dat je zonder ADSL komt te zitten hoor (2e telefoonlijn).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
pven schreef op 02 juni 2004 @ 17:20:
KNIP
- ik ben ervan overtuigd dat ik geen datalimiet had en begin steeds meer aan dat verhaal over KPN te twijfelen (een kennis van me download ongeveer 100Gb per maand en die krijgt nooit extra kosten in rekening van KPN).
KNIP
Sinds wanneer ben je abbonee van Tiscali?? Of je een datalimiet hebt ligt eraan sinds wanneer je dus abbonee bent. Ik heb hier ook ADSL van Tiscali (over het netwerk van KPN) sinds jan. 2003 en heb geen datalimiet. Sinds september/oktober 2003 (zo ongeveer die maanden) hebben ze de datalimiet ingevoerd voor mensen die daarna abbonee werden.
Je kunt nu op de site van Tiscali je dataverbruik controleren:
http://web.tiscali.nl/servicecentre/dataverkeer/default.asp

Hieronder screenshot van mijn pagina (en let vooral op wat er achter "uw datalimiet" staat.. Dat ik net geen 20GB heb gedownload heeft er verder niks mee te maken.. Is echt puur toeval):
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I7HH8965G53M/picserver.jpeg

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekosterman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2019
pven schreef op 02 juni 2004 @ 17:20:
Ik ben, voor mijn gevoel, genaaid door Tiscali:
- door een administratieve fout aan hun zijde heb ik de afgelopen maanden geen abbo-kosten aan Tiscali betaald; deze worden alsnog in rekening gebracht. Het lullige is dat ze het pas ontdekten toen ik met ze ging bellen; via de mail wilden ze me niet snappen.

Ik ben me aan het beraden of ik Tiscali op ga zeggen en naar een 'echte' provider ga ... :(
De provider zal volgens mij een datalimiet op moeten stellen dit is niet iets wat KPN doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op 02 juni 2004 @ 17:51:
[...]

Sinds wanneer ben je abbonee van Tiscali?? Of je een datalimiet hebt ligt eraan sinds wanneer je dus abbonee bent. Ik heb hier ook ADSL van Tiscali (over het netwerk van KPN) sinds jan. 2003 en heb geen datalimiet. Sinds september/oktober 2003 (zo ongeveer die maanden) hebben ze de datalimiet ingevoerd voor mensen die daarna abbonee werden.
Je kunt nu op de site van Tiscali je dataverbruik controleren:
http://web.tiscali.nl/servicecentre/dataverkeer/default.asp
<knip>
Ik ben in maart 2003 lid geworden; in september 2003 heb ik het laten upgraden van Lite naar Basic en sinds december 2003 werd geen geld meer afgeschreven. Ik weet zeker dat ik in maart 2003 geen datalimiet had; in september heb ik meerdere malen gebeld om bevestigd te krijgen dat ik de FUP blijf behouden als ik upgrade en dat was zo. Nu men op de proppen komt met een-of-ander verhaal dat KPN het doorberekent als ik boven de 20Gb uitkomt en dat ik altijd al een limiet heb gehad is het over voor mij. Voor vorige maand zat ik rond de 20Gb; het gaat me niet om die datalimiet, maar om het principe. Ik word genaaid met die vijf maand en ik word genaaid met die datalimiet en dat pik ik niet ...

Een probleem: ik heb voor twee jaar getekend. Ik ben er echter redelijk van overtuigd dat ik er 'onderuit' kan komen, omdat ik plots een datalimiet voor mijn kiezen krijg.

Ik heb net onderstaande mail naar Tiscali verzonden:
Hoi!

In maart 2003 ben ik lid geworden middels een Lite-abonnement waarbij een Fair Use Police (FUP) hoorde. Eind 2003 heb ik dit Lite-abonnement om laten zetten naar Basic onder de voorwaarde dat ik de FUP zou behouden; telefonisch is mij toen meerdere malen bevestigd dat dit geen probleem was (ik heb meerdere malen met de helpdesk gebeld). Bij toeval ontdek ik dat al enkele maanden geen geld meer is afgeschreven door Tiscali; ik heb dit meerdere malen (tien tot vijftien keer) via de mail gemeld, maar zonder bevredigend antwoord of zelfs zonder antwoord. Nadat ik deze week met de helpddesk heb gebeld is jullie eindelijk duidelijk geworden dat ik al enkele maanden niets betaal en mij is gemeld dat die maanden zeer waarschijnlijk kwijt worden gescholden omdat de administratieve fout duidelijk bij Tiscali ligt.

Mijn frustraties:
- vandaag heb ik een brief ontvangen dat ik die maanden toch nog moet betalen. Als ik jullie niets had gemeld, dan waren jullie er nu nog niet achter dat er geen geld werd afgeschreven. Als 'dank' voor mijn melding, moet ik dus toch nog die maanden betalen ?!? Dat valt me zwaar tegen van jullie ...
in maart 2003 heb ik een abonnement MET FUP gekregen; eind 2003 heb ik dit abonnement laten upgraden onder de voorwaarde dat ik FUP BLIJF BEHOUDEN. Tijdens mijn meest recente onderhoud met jullie helpdesk wordt me keihard gemeld dat ik altijd al een datalimiet heb gehad en dat die ook gewoon blijft bestaan ... dit is dus zeker niet waar; die FUP heb ik 'plots' gekregen, zonder dat me daar iets van is gemeld.

Aangezien ik me genaaid voel door Tiscali, wil ik:
OF dat die maanden kwijt worden gescholden en ik weer een FUP krijg;
OF dat ik per direct mijn abonnement op kan zeggen (jullie houden je immers niet aan de afspraken) en dat jullie meewerken aan een overstap naar een andere provider.

Mijn gegevens:
<knip>

Gaarne spoedig een reactie!

Hoogachtend,
pven
Tegenwoordig komt er redelijk snel antwoord op de mail; het zal me benieuwen ... Als het te lang duurt, print ik het bovenstaande uit en verzend het naar ze.

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 02-06-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb antwoord:
Geachte heer,mevrouw,

In navolging op uw e-mailbericht, delen wij u het volgende mede.

Helaas hebben wij niet in onze administratie terug kunnen vinden dat uw ADSL abonnement omgezet zou worden met behoud van het Faire Use Policy. Mocht u van ons een schriftelijke bevestiging hebben ontvangen waarin wij aangeven dat uw ADSL abonnement is omgezet zonder datalimiet zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om ons daar een kopie van te doen toekomen. Aan de hand van een kopie toezegging zullen wij dan het een en ander voor u recht zetten. Helaas is dit niet mogelijk zonder een kopie toezegging.

Wij begrijpen dat het voor u een tegenvaller is dat de abonnementskosten met terugwerkende kracht in rekening gebracht gaan worden. Echter is het niet mogelijk om de abonnementskosten kwijt te schelden daar u gebruik heeft gemaakt van de diensten van het ADSL abonnement .

Mocht dit niet geheel naar uw verwachting zijn raden wij u aan om uw klacht schriftelijk bij ons in te dienen. U kunt uw klacht naar onderstaand adres sturen of faxen.

Tiscali bv
o.v.v. Klacht
postcode 8071
3503RB Utrecht
fax: 030-2149650

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Tiscali b.v.
Customer Services

http://www.tiscali.nl
Uiteraard heb ik niets op papier, want het is via de telefoon toegezegd. :(

Ik ga mijn verhaal in een brief zetten ... er zal wel niets uitkomen, maar goed: ik ben nog niet klaar met mijn strijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: misschien willen ze hun verlies aan mij compenseren? ik heb zo'n tiscali prepay-deal (400 euro) en heb ze daarvoor een machtiging gegeven. maanden later en nog niet afgeschreven, dus ff gebeld: zij wisten van niets, dus ik moest ook vooral geen slapende honden wakker maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 17:29:
jammer dat je tiscali hebt, anders kon je hoppen van isp binnen enkele dagen zonder afgesloten te worden.

tiscali wil hierbij niet meewerken om een bepaalde regel helaas.
Dit is niet waar, tiscali heeft daar niets aan mee te werken. KPN beheert die lijn en alleen de ISP waar je HEEN wil overstappen hoeft dat te ondersteunen. Dus je kan gewoon naar elke ISP overstappen die dat maar ondersteunt (planet bijvoorbeeld niet, freeler en xs4all bijvoorbeeld weer wel!), omdat kpn de adsl lijn gewoonweg niet zal slopen als er een overstap order is. Je moet gewoon een overstap aanvragen bij een andere kpn-adsl provider en dan is die provider de nieuwe. Tiscali geef je vervolgens gewoon aan dat je ze niet meer betaalt.

Je moet dan wel met tiscali in gevecht om je abonnementsgeld, maar als je dat maar hoog genoeg laat oplopen, dan win je dat gevecht wel, tiscali moet namelijk bewijzen dat jij akkoord gegaan bent met nieuwe voorwaarden en niet andersom! Je moet dan uiteraard wel het abonnementsgeld betalen en tiscali de mogelijkheid geven het 'probleem' op te lossen door ze te schrijven dat je de kosten wil betalen, maar het contract eenzijdig ontbint als de nieuwe voorwaarden van kracht zijn.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
damn; je hebt dus niets op papier staan over dat je die fup behoud...
misschien valt daar nog wat aan te doen met wat geluk. Dit moet je zelf trouwens even uitzoeken hoe en wat precies, ik kan alleen wat 'pointers' geven. lees de edit

waar zat ik aan te denken:
- je zegt meerdere malen gebelt te hebben over dat je je fup behoud. Nou houd de gemideelde helpdesk een log bij van de gesprekken. Dit is positief. Immers dan zou daar de afspraak in staan. Echter kan het zijn dat de medewerkers niet alles noteren, dan gaat dit niet werken. Maar ik doe mijn idee toch even uit de doeken.

als ik het goed heb kan je in verband met de privacywetgeving bij een bedrijf opvragen welke gegevens ze over jou genoteerd hebben. Jij kan hier een verzoek voor indienen en als ik het goed heb zijn ze verplicht daaraan gehoor te geven. Ze mogen hier wel een compensatie (geldbedrag) voor vragen.
nou zou je dit dus kunnen doen en met een beetje geluk staat er idd in 1 van de logs dat dat is toegezegt.

dit zal wel een moeizaam proces worden dus misschien dat je er later naar kan kijken maar het is een idee.

edit; het kan ook zijn dat het onder de Wet bescherming persoonsgegevens valt...

edit 2:
http://home.planet.nl/~privacy1/wbp.htm
ik doelde op de regels in artikel 35.1 en 35.2
hiein staat ook dat je binnen 4 weken het antwoord moet hebben.

in regel 39.1 staat dat het maximaal 10 gulden aan administratiekosten mag kosten (4,54 euro)

:)
heb je weer eens een andere insteek hoe je het aan kan pakken.
let op; dit heeft dus alleen zin indien 1 van de telefoonisten de afspraak heeft geregistreerd (alhoewel je het natuurlijk zowiezo kan opvragen, kost je nog geen 5 euro. En het is een wet dus ze MOETEN zich eraan houden. OOK aan de termijn van 4 weken.)

houd ons op de hoogte.

hier trouwens een betrouwbaardere bron:
http://www.justitie.nl/Images/11_5235.pdf (PDF FILE!)

[ Voor 32% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 12-06-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dank voor de tips! Ik ga er zeker mee aan de slag.

Ik heb nog een mail van ze ontvangen:
Geachte abonnee,

Naar aanleiding van onderstaand e-mailbericht kunnen wij u het volgende
mededelen.

Helaas is de data-limiet gekoppeld aan uw aaangevraagde abonnement. Het
spijt ons dat wij hierover niet genoeg duidelijkheid hebben verschaft.
Houdt u er rekening mee dat u de data-limiet tot nu toe niet hebt
overschreden en dat de maximale kosten voor het overschrijden van de
limiet per maand EUR 12,50 bedragen.

Ter compensatie van de onduidelijkheid zullen wij één maand
abonnementskosten verrekenen met de factuur van de maand juli.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop u hiermee
voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Tiscali bv

http://servicecentre.tiscali.nl
Dat voorstel is niet bevredigend voor me ; ik ga een formele klacht, op papier, indienen.

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Als een bedrijf trouwens de rekening na verloop van tijd bijtrekt mogen ze het geld achteraf in rekening brengen tot maximaal 6 maanden terug, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar bekijk het eens aan de andere kant: wat verwacht je van een FUP bij een basic abo? misschien was die altijd al 20 gig, da's bij wel meer providers zo met een FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ Bergen : aan die regeling heb ik niets, aangezien het om de maanden van dit jaar gaat.

@ gunhead : afspraak=afspraak ; telefonisch is me toegezegd dat ik de FUP blijf behouden, dan ga ik er ook vanuit dat Tiscali zich aan de afspraak houdt. Nu ben ik er door die dataverkeer-meter achter gekomen, dat Tiscali zich niet aan de afspraak heeft gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Joepie; ze hebben (min-of-meer <NOT> :X) naar me geluisterd:
Tiscali ADSL-abonnementen hebben een ruime datalimiet. Indien u in een
maand de datalimiet toch overschrijdt, dan betaalt u € 0,50 per extra 100
MB bovenop uw abonnementskosten.

Tiscali biedt nu de mogelijkheid de datalimiet af te kopen. Voor maar €
1,99 per maand kunt u onbeperkt internetten, muziek downloaden en films
bekijken zoveel u maar wilt. Uw huidige datalimiet vervalt hiermee. U weet
dus altijd waar u aan toe bent en hebt geen verrassingen achteraf.

Voordeel voor snelle beslissers
Als Tiscali-abonnee profiteert u van een unieke aanbieding. Als u zich
voor 1 oktober 2004 aanmeldt voor Zonder Datalimiet betaalt u de maand
september geen kosten voor uw (extra) dataverbruik.

Dus profiteer van het speciale aanbod voor abonnees en u hebt voortaan
alle vrijheid om te internetten en e-mailen zoveel u wilt. En geen
onaangename verrassingen achteraf. Surf naar
http://web.tiscali.nl/servicecentre/datalimiet/default.asp voor meer
informatie en meld u direct aan!
Ik ben weer wat positiever over ze (die 2 EUR is het me zeker waard)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00tw00t!
geldt dat ook voor mensen die zo'n tiscali 4mb 2-jaar prepay deal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen idee; ga naar die site, vul je gegevens in en kijk of het kan. Ik heb overigens een 2Mbit-abbo via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Voor zover ik weet mag een bedrijf kosten achteraf tot maximaal 6 maanden terug in rekening brengen. (misschien is 't al gezegd maar ik ga 't topic niet helemaal doorlezen. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ Bergen : lees de volgende keer het draadje wel door en je had geweten dat je reply overbodig was ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

pven schreef op 01 september 2004 @ 22:34:
@ Bergen : lees de volgende keer het draadje wel door en je had geweten dat je reply overbodig was ... :/
Oh lol ik had 't in juni al een keer gezegd. :) Wat een oud topic...
Pagina: 1