Toon posts:

[HP3820] cardridge plots niet goed meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand of 3 geleden een zwarte cardridge gekocht voor mijn HP 3820 printer omdat de meegeleverde leeg was. Ik heb deze vervangen door een Pelikan replacement omdat die van HP gewoonweg onbetaalbaar zijn. De printer heeft deze cardridge gewoon geaccepteerd en ik heb er inmiddels vele printjes mee gemaakt.

Nu zet ik net de printer aan en begint het cardridgelampje te knipperen. Als ik probeer te printen zegtie: Cardridge is niet compatibel met de printer ???

uithalen en opnieuw in doen werkt niet, evenals uit en aanzetten...

:( Hp truukje? :( Eerst blij maken met een dooie mus die pas na enkele maanden dood gaat?

vreemd in ieder geval.. iemand een idee? :?

Verwijderd

Ik heb zelf een HP960c en ik heb nog nooit last gehad met kloontjes. Voor dat ik ze zelf ging vullen kocht ik ook kloontjes omdat die originele HP cartridiges zo duur zijn.
Maar om je vraag te bentwoorden. Probeer de cartridge eens te resetten.
http://www.navulset.nl/hpresetten.htm

Misschien dat dit werkt.

tip: vul je oude hp cartridge gewoon weer bij. Scheelt een bom duiten

Verwijderd

Topicstarter
die tip om te resetten ga ik meteen doen als ik thuis ben!

navullen? kan dat ook dan bij die nieuwe ccardridges??? (type 15)

Verwijderd

Dat zijn toch de 20 ml zwart van hp?? Die met de blikken behuizing??
Ik heb zelf de 45 in mijn printer zitten en volgens mij is dat het groote broertje van de 15. En ja die vul ik gewoon bij.
Aan de onderkant zit een zwartplakkertje, als je die weghaalt zie je een kogeltje. Die druk je naar binnen en vullen maar. Nieuw kogeltje of rubbertje er op (Krijg je wel bij een navulsetje) ff vacuum zuigen (speciaal pompje voor 6 euro).
EN PRINTEN.
Zo'n navulsetje kost €28,50 en dan heb je 50 ml zwart en 25 ml van elke kleur. Dat kan wel uit dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Het resetten heeft gewerkt! :D wel 3x achter elkaar het plakbandje om en om gewisseld en nu geeft hij de compatibiliteitsstoring niet meer!

YAY! Thanks! :D

problem solved, case closed..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 18:27 ]