Jeroen Wagenaar,
Op GoT hebben we een heleboel richtlijnen waaraan we graag zien dat je je houdt - dit zijn zeg maar die voorwaarden waarmee je je "Akkorrd" verklaarde toen je je registreerde
Ik noem ze nog eventjes kort op:
- Kies een topictitel uit dat je probleem duidelijk omschrijft - dit is je visitekaartje waar de mensen die je topic lezen uiteindelijk op af komen
- Voordat je een topic opent - probeer zelf eventjes wat, google eens, zoek eens op GoT, en vernoem de resultaten en oplossingen die je daar vind dan ook even in je post op GoT. Hiermee toon je namelijk aan dat je zelf er ook druk mee bezig bent, en dat is altijd wel een motivatie voor anderen om je ook dat extra stukje te helpen

- Besteed aandacht aan je topic start, noem alle relevante informatie op die je maar kan bedenken, Operating System, versie van servicepacks, het gene wat je laatst gedaan hebt. Zorg er verder voor dat je topic start er netjes uitziet - gebruik hoofdletters e.d. waar ze van pas komen, een extra witregel op de juiste plaats kan ook vaak geen kwaad.
Verder hebben we in GoT nog een speciale regel wat betreft topic titels, en dat die houdt in dat we graag het OS in vierkante haakjes in de toic titel zien staan, ik zal je topic eventjes aanpassen zodat hij voldoet hieraan.
Verder wens ik je veel plezier op GoT!