Een kreeg afgelopen week de opmerking van enkele vrienden / collega's dat ik zo slecht bereikbaar was. Het bleek dat mijn voicemail niet helemaal goed functioneerde.
Mijn instellingen zijn als volgt (Nokia 3210)
DIVERT WHEN BUSY: +31645493*** (vreemd! dit was mijn tijdelijke nummer dat ik gekregen heb terwijl mijn nummer werd overgezet van Dutchtone naar O2?)
DIVERT WHEN NOT ANSWERED: +31626000777
DIVERT WHEN PHONE OFF OR NO COVERAGE: +31626001233
Als mensen mij nu bellen en ik neem niet op, dan krijgen ze te horen:
Als ik de oproep annuleer (ik druk op cancel ipv dat ik opneem) dan krijgen ze wél mijn ingesproken bericht.
Ik heb al een beetje zitten rommelen met die nummers, maar ik kom er niet uit. Weet iemand welk nummer ik moet gebruiken om in mijn telefoon alles netjes naar mijn voicemail door te schakelen?
De Telfort website zegt 1233 om je voicemail te beluisteren en in te stellen, maar is dit ook het nummer om anderen naar toe te sturen
Mijn instellingen zijn als volgt (Nokia 3210)
DIVERT WHEN BUSY: +31645493*** (vreemd! dit was mijn tijdelijke nummer dat ik gekregen heb terwijl mijn nummer werd overgezet van Dutchtone naar O2?)
DIVERT WHEN NOT ANSWERED: +31626000777
DIVERT WHEN PHONE OFF OR NO COVERAGE: +31626001233
Als mensen mij nu bellen en ik neem niet op, dan krijgen ze te horen:
... in plaats van mijn ingesproken voicemail bericht.toets uw 10 cijferige mobiele telefoonnummer en druk op hekje
Als ik de oproep annuleer (ik druk op cancel ipv dat ik opneem) dan krijgen ze wél mijn ingesproken bericht.
Ik heb al een beetje zitten rommelen met die nummers, maar ik kom er niet uit. Weet iemand welk nummer ik moet gebruiken om in mijn telefoon alles netjes naar mijn voicemail door te schakelen?
De Telfort website zegt 1233 om je voicemail te beluisteren en in te stellen, maar is dit ook het nummer om anderen naar toe te sturen