Ben al 2 dagen zoek naar een firma /winkel wat zilveren behuizingen verkoopt voor de xbox zijn deze te krijgen , of moet ik hem zelf maar spuiten?
Ik heb ze alleen zelf nooit gezien, behalve zwart dan. Ik denk dat je eens creatief moet wezen.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:59:
Ben al 2 dagen zoek naar een firma /winkel wat zilveren behuizingen verkoopt voor de xbox zijn deze te krijgen , of moet ik hem zelf maar spuiten?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Gewoon zelf spuiten, dat wordt net zo mooi als uit de winkel als je het netjes doet.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja , dat zjn stickersets neem ik aan ?Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:11:
check hier:
http://www.gameconsoleskins.com/categories.asp?cid=1
dat bedoel je neem ik aan?
Verwijderd
dat zijn toch gewoon stickers?
omg anders posten we allemaal op hetzelfde tijdstip...
omg anders posten we allemaal op hetzelfde tijdstip...
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 22:18 ]
Verwijderd
http://www.konsolenzubehoer.de/Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:18:
http://www.gameconsoleskins.com/product.asp?pID=21&cID=1
Stickers maar deze zien er super gaaf uit.
hier staan ook wat leuke tips op http://www.xb-t.com/gallery/index.php
Naast de zwarte versie is er ook een Limited Edition.
Dit is een groene Xbox (geen sticker dus).
Wellicht ook een optie?
Dit is een groene Xbox (geen sticker dus).
Wellicht ook een optie?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Deze kun je gemakkelijk zelf maken door een rolletje plak-traanplaat te kopen.
Traanplaat versie ziet er ook cool uit !!!!
Atari 4 ff'r 😊
vet maar kan je ze ook in nl laten berzorgen??? en hoe duur zijn die dan?
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Verwijderd
Spul is vast reete duur als je het hier kunt krijgen en anders word het rete duur vanwege hoge verzendkosten uit amerika.
Ik zou mooi een rolletje traanplaat folie kopen (nog geen 10 euro voor meters bij de gama) en daarmee spelen. Of inkoopactie starten zodat je verzendkosten naar beneden gaan.
Ik zou mooi een rolletje traanplaat folie kopen (nog geen 10 euro voor meters bij de gama) en daarmee spelen. Of inkoopactie starten zodat je verzendkosten naar beneden gaan.
Verwijderd
Ik vraag me af of je die stickers (skins) er ooit zo netjes opkrijgt... volgens mij hou je toch altijd wel iets van een bobbeltje of ribbeltje of andere onnetjesheid bij stickers.
Verwijderd
poeh, er zijn zat 'technieken' voor het plakken van stickers...
je kan bijvoorbeeld een klein deeltje losmaken, dat exact rechtplakken, en dan gaandeweg het ding losmaken en op de xdoos plakken...
neem er in ieder geval de tijd voor want meestal verpest je de sticker ook als het misgaat, en echt goedkoop zijn ze niet...
vraag me sowiezo af wrom je geen ps2 hebt
je kan bijvoorbeeld een klein deeltje losmaken, dat exact rechtplakken, en dan gaandeweg het ding losmaken en op de xdoos plakken...
neem er in ieder geval de tijd voor want meestal verpest je de sticker ook als het misgaat, en echt goedkoop zijn ze niet...
vraag me sowiezo af wrom je geen ps2 hebt
kun jij divx en mpeg kijken op die ps2Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 18:27:
poeh, er zijn zat 'technieken' voor het plakken van stickers...
vraag me sowiezo af wrom je geen ps2 hebt![]()
Verwijderd
Er was een inkoopactie op een forum. Maar die is helaas afgelopen. Anders kon ik je wel ff de link geven !
ermz... op die site staat toch dat die stickers verzenden niet zo heel veel geld kost? 
En anders ga je idd zelf in de weer, je heb plakplastic, dat is er in weetikhoeveel kleuren, of je pakt echt een spuitbus
hangt er van af of je je xdoos al gechipped heb of je nog volledige garantie hebt natuurlijk
maar anders kan je gerust de spuitbus pakken
ziet er vaak nog veel mooier uit als stickers ook 
zie ook xbox-scene.com, daar staan hele mooie tutorials over (case)modden van je xdoos
En anders ga je idd zelf in de weer, je heb plakplastic, dat is er in weetikhoeveel kleuren, of je pakt echt een spuitbus
zie ook xbox-scene.com, daar staan hele mooie tutorials over (case)modden van je xdoos
[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 25-11-2003 21:57 ]
Verwijderd
daar komt de bekende discussie weerVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:29:
[...]
kun jij divx en mpeg kijken op die ps2en nintendo c64 en sega spellen spelen?
kan jij zonder abo-kosten online? hebben jullie ook al die exclusieve titels voor de ps2? welke game heeft de xdoos die de ps2 niet heeft, en noem er meer dan 5 (goeie)
i rest my case
@ skullord, xdozen kunnen wel degelijk online, gamespy tunnel bijvoorbeeld (en dr is nog veel meer tunnelsoftware) om maar ff wat te noemen.
Games ga ik nie noemen, want ik speel nooit op dat kreng van ons, maar project gotham racing en DOA III schijnen oa. best leuk te zijn. En nee, ik ben geen voorstander van xbox noch ps2, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat een gechipte xbox een stuk meer opties biedt
maar tis maar net of je daar in geinteresseerd bent natuurlijk 
En voor de rest, over dat casemodden van die doos, ik denk dat een ccfl ook wel gaaf staat, die dan via die spijlen naar buiten schijnt (niet zichtbaar vanaf buiten, alleen het licht natuurlijk
), met een 10 cm ccfl moet dat goed lukken imho (dr is nie veel ruimte in dat ding, maar tis weg te werken
)
Games ga ik nie noemen, want ik speel nooit op dat kreng van ons, maar project gotham racing en DOA III schijnen oa. best leuk te zijn. En nee, ik ben geen voorstander van xbox noch ps2, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat een gechipte xbox een stuk meer opties biedt
En voor de rest, over dat casemodden van die doos, ik denk dat een ccfl ook wel gaaf staat, die dan via die spijlen naar buiten schijnt (niet zichtbaar vanaf buiten, alleen het licht natuurlijk
Pagina: 1