he hoi ik zit met het volgende probleem. Ik heb twee gebruikers op mijn Computer. (ik draai win XP) ik wil er voor zorgen dat ik een apart bureaublad per gebruiker. Hoe doe je dat??
2 verschillende accounts
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Aeglos,
Welkom op GoT
Op GoT hebben we een heleboel richtlijnen welke we opgesteld hebben om je een beetje richting te geven hoe we graag topics zien op GoT
Even kort samengevat, vinden we eigenlijk de volgende 3 het belangrijkste:
Op het 1e gezicht snap ik niet zo goed wat je nu precies bedoelt - misschien dat je dit eens heel uitgebreid kan toelichten zodat er geen verwarring onstaat over wat je nu precies bedoelt
Verder wens ik je veel plezier op GoT!
Welkom op GoT
Op GoT hebben we een heleboel richtlijnen welke we opgesteld hebben om je een beetje richting te geven hoe we graag topics zien op GoT
Even kort samengevat, vinden we eigenlijk de volgende 3 het belangrijkste:
- Kies een topictitel uit dat je probleem duidelijk omschrijft - dit is je visitekaartje naar de mensen die je topic lezen uiteindelijk op af komen
- Voordat je een topic opent - probeer zelf eventjes wat, google eens, zoek eens op GoT, en vernoem de resultaten en oplossingen die je daar vind dan ook even in je post op GoT. Hiermee toon je namelijk aan dat je zelf er ook druk mee bezig bent, en dat is altijd wel een motivatie voor anderen om je ook dat extra stukje te helpen
- Besteed aandacht aan je topic start, noem alle relevante informatie op die je maar kan bedenken, Operating System, versie van servicepacks, het gene wat je laatst gedaan hebt. Zorg er verder voor dat je topic start er netjes uitziet - gebruik hoofdletters e.d. waar ze van pas komen, een extra witregel op de juiste plaats kan ook vaak geen kwaad.
Op het 1e gezicht snap ik niet zo goed wat je nu precies bedoelt - misschien dat je dit eens heel uitgebreid kan toelichten zodat er geen verwarring onstaat over wat je nu precies bedoelt
Verder wens ik je veel plezier op GoT!
compmgmt.msc -> Local Users And Groups -> user -> rechter muisknop -> nieuw -> enz
Have fun and good luck
Have fun and good luck
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Ok om mijn probleem dus goed te formuleren zeg ik het volgende. Ik gebruik Windows XP. Ik heb 2 verschillende accounts op mijn computer. Als ik bij account 1 een item van het bureaublad afhaal dan is het bij account twee ook weg. Nou wil ik dus ff weten hoe je ervoor zorgt dat als ik een item bij account 1 weghaal dat die er bij account twee nog steeds staat.
ik heb al bij GOT search gekeken maar niks nuttigs gevonden.
ik heb al bij GOT search gekeken maar niks nuttigs gevonden.
Dan staan de items in de All Users map, kopieren naar beide desktops en je hebt wat je wilt.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Da's enkel voor je startmenu. Desktop is normaalgezien gescheiden...Gerco schreef op 25 november 2003 @ 13:15:
Dan staan de items in de All Users map, kopieren naar beide desktops en je hebt wat je wilt.
Pagina: 1