Toon posts:

[gsm]ericsson t 100 of alcatel ot332

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe gsm ipv van mijn half dode nokia 3330[display] en mijn ericson a2618s [oldtimer maar werkt perfect]

nu geef ik weinig geld uit aan die dingen. en wil ik mijn oude nummer houden.
dat kan als het nieuwe toestel een simlock heeft van telfort. [ivm de zaak]

nu heeft belcompany zowel eensony ericsson t100 met telfort en een
alcatel one touch 232 in de aanbieding voor dezelfde prijs. [69 euro]

http://www.sonyericsson.com/nl/
en www.alcatel.nl
beide sites laten deeplinken niet toe helaas.

nu wil ik weten zijn ervaringen met deze toestelen de funties boeien me weinig als ze maar duurzaam zijn net al mijn ericsson van 3 jaar oud.

ik vraag julie niet een keuze te maken maar naar ervaringen met de toestelen.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-04 12:43
ik heb nu een aantal maandjes de T100 en ben er aardig content mee.

Voordelen:
Heel Licht
Heel Klein
Verlicht display (backlight)
Met de middelste toest kan je heel snel geluid aan/uit zetten of hem 'locken'

Nadelen:
Weinig functies (kan je ook als een voordeel zien :))
Het trillen voel je niet altijd
Beetje kleine knopjes maar gaat opzich wel
Gaat wel snel leeg wanneer je er een paar keer mee belt of gebeld word(maar dat doen alle toestellen denk ik, ik red er zo ongeveer net een week mee wanneer ik maar een paar keer bel in de week. btw: hij staat snachts ook nog eens uit.

Voor de rest denk ik dat wanneer je er alleen mee SMS't en belt is ie prima. Van mij hoeven al die frutsels niet....

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 14:02
T100 heb ik hier ook nog liggen, het is wel een redelijk makkelijke en duurzame telefoon (al veel mee gegooid tegen muren enzo, werkt nog steeds toppie !!!) , accu ging bij mij ook wel lang mee.
Toetsen gaan bij mij redelijk zwaar, vergeleken bij een 3310 en een T610 maar dat is niet zo'n ramp, gewoon even wennen...
1 nadeel die ik heb ondervonden, als je de inbox van je sms wil bekijken gaat dit supertraag...

Met de alcatel heb ik geen ervaring, ik weet zijn opties ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
ben net wezen kijken bij de belzaak. en het is de alcatel geworden. veel funties`s en voelt lekker solide aan en die t100 die toetsjes zijn zo iel en klein. en de standby tijd is van beide hetzefde. die ot322 heeft veel funties als mms/wap ect en duidelijk kleurenscherm. zal er 1 dezer dagen een reviewtje van schrijven gezien het toestel pas 2 weken in de handel is.