Hoe krijg ik dat icoontje weg "Kabel niet aangesloten"?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik krijg mijn icoontje niet weg van mijn LAN verbinding. Hij geeft steeds aan "Netwerkkabel niet aangesloten". Ik gebruik die lan verbinding niet, dus het is heel irritant. Als ik hem open(eigenschappen) staat er geen vinkje bij "Pictogram in systeemvak weergeven"

Hoe krijg ik die weg?

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06

Zym0tiC

^_^

Netwerkeigenschappen -> lan verbinding -> uitschakelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zym0tiC op 24-11-2003 21:37 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Schaam schaam, het werkt. Slotje Bitte

Bedankt jongens

• Zym0tiC
  • Laatst online: 15-08 08:06

Zym0tiC

^_^

MauriX schreef op 24 november 2003 @ 21:38:
Schaam schaam, het werkt. Slotje Bitte

Bedankt jongen s
O-) :+

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Hoe krijg je hem weg zonder dat je hem uitschakelt? Ik heb mijn lanconnectie altijd aanstaan omdat ik hem af en toe gebruik naast mijn wlanconnectie. Maar dan blijft het icoontje er dus inderdaad staan :)

• Sick Nick
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

onder xp kan je m laten hiden, in die uitklap gedoe zeg maar (dat opruimen van niet-actieve pictogrammen in je systray)

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je kunt ook gewoon het icoontje uitzetten natuurlijk, in de eigenschappen van de LAN verbinding :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:49:
Hoe krijg je hem weg zonder dat je hem uitschakelt? Ik heb mijn lanconnectie altijd aanstaan omdat ik hem af en toe gebruik naast mijn wlanconnectie. Maar dan blijft het icoontje er dus inderdaad staan :)
ga naar je netwerkconnecties, rechtermuisklik op de lanconnectie.
dan krijg je een overzicht van de protocollen, onderaan staat een hokje wat je uit moet vinken.

helpt dat niet?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

network connections service uitschakelen helpt ook.
Moet je wel alles al geconfigureerd hebben, want je komt niet meer in dat scherm.
(of eerst weer aanzetten duh)

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

"pictogram weergeven gedurende verbinding" bedoel je. Maar ik wil dus wel gewoon het icoon zien wanneer er verbinding is. Maar het icoon blijft staan wanneer de verbinding weg is, en dat wil ik dus niet omdat ik hem zo tijden niet gebruik en hem niet handmatig aan wil hoeven zetten :)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
of gewoon zoeken opstarten--->eigenschappen aanpassen----> hulp ballonnen uitschakelen

[ Voor 4% gewijzigd door mrboomblaster op 24-11-2003 22:08 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Gianni Rombios
  • Niet online
Toch gaat dat aardig hoor: rechtsklikken op de tray - niet actieve pictogrammen opruimen aanvinken - aanpassen - hier controleren of hij op verbergen indien niet actief staat, zo kun je ook nog wat andere icons altijd laten verbergen enzo.

Verwijderd

Yup die heb ik gevonden, maar nu nog voor mijn 2k bakkie. Deze heeft deze optie dus niet, is er een mogelijk in het register om alleen het "kabel niet aangesloten" icoon eruit te krijgen.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Pagina: 1