De titel zegt het, hoe dat te doen.
Ik heb een *.swf die fullsreen opent, kortom: die is helemaal klaar. Nu zou ik alleen graag willen dat hij zodra de cd-rom erin gaat (en autoplay staat aan op die pc) de *.swf automatisch start.
Belangrijk om te weten:
* Ja, ik ga er BEWUST vanuit dat de gebruiker flash op zijn pc heeft staan (want voor die mensen is de *.SWF ook bedoel)
*de naam van bestand is: knsm_compleet_amy.swf
Wat heb ik geprobeerd:
* Een autorun via Autorun.INF met deze indeling:
[autorun]
open="start\ KNSM_compleet_final_amy_1.swf"
Klopt dat? Kan dat überhaupt want ik heb ook gelezen dat alleen een exe via de Autorun benaderd kan worden ...
Ook heb ik gezocht in de search, maar kon geen werkend/passen antwoord krijgen!
Mijn vraag is nu:
Kan iemand mij in paar stappen zeggen wat precies te doen & mij vertellen wat echt gaat werken en hoe ik dat dan ook precies moet doen?
Waarom? De presentatie moet morgen af zijn (mijn schuld dat ik té laat ben) maar probleem is dat we woensdag gaan verhuizen en dus mijn internet vanaf morgen er minimaal een maand uit ligt
En echt uitproberen lukt niet, kheb geen cd-rw's meer en nog maar 2 lege cd-r's dus kan niks verknoeien .. (best triest verhaal zoals ik het nu teruglees
)
Dus please hulp ....
Ik heb een *.swf die fullsreen opent, kortom: die is helemaal klaar. Nu zou ik alleen graag willen dat hij zodra de cd-rom erin gaat (en autoplay staat aan op die pc) de *.swf automatisch start.
Belangrijk om te weten:
* Ja, ik ga er BEWUST vanuit dat de gebruiker flash op zijn pc heeft staan (want voor die mensen is de *.SWF ook bedoel)
*de naam van bestand is: knsm_compleet_amy.swf
Wat heb ik geprobeerd:
* Een autorun via Autorun.INF met deze indeling:
[autorun]
open="start\ KNSM_compleet_final_amy_1.swf"
Klopt dat? Kan dat überhaupt want ik heb ook gelezen dat alleen een exe via de Autorun benaderd kan worden ...
Ook heb ik gezocht in de search, maar kon geen werkend/passen antwoord krijgen!
Mijn vraag is nu:
Kan iemand mij in paar stappen zeggen wat precies te doen & mij vertellen wat echt gaat werken en hoe ik dat dan ook precies moet doen?
Waarom? De presentatie moet morgen af zijn (mijn schuld dat ik té laat ben) maar probleem is dat we woensdag gaan verhuizen en dus mijn internet vanaf morgen er minimaal een maand uit ligt
Dus please hulp ....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:01 ]