MIDI afknippen

Pagina: 1
Acties:

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 14:53
Hoi,
Ik wil voor een ringtone een MIDI file akorten (Monkey Island theme :)), alleen heb ik me dus rot gezocht voor een programmaatje die dat kan, maar tevergeefs.
Heeft iemand een goeie tip voor me?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

STINGnl schreef op 24 november 2003 @ 20:56:
Hoi,
Ik wil voor een ringtone een MIDI file akorten (Monkey Island theme :)), alleen heb ik me dus rot gezocht voor een programmaatje die dat kan, maar tevergeefs.
Heeft iemand een goeie tip voor me?
Heb je een midi programma, dan kan je gewoon een gedeelte selecteren en plakken in een nieuwe file en dat is dan je verkorte versie.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• STING
c70070540 schreef op 24 november 2003 @ 20:57:
[...]

Heb je een midi programma, dan kan je gewoon een gedeelte selecteren en plakken in een nieuwe file en dat is dan je verkorte versie.
Ik heb al een aantal MIDI programma's gevonden, maar daar kun je alleen 1 track tegelijk afknippen en dat gaat nogal fout (out of sync)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

STINGnl schreef op 24 november 2003 @ 20:58:
[...]
Ik heb al een aantal MIDI programma's gevonden, maar daar kun je alleen 1 track tegelijk afknippen en dat gaat nogal fout (out of sync)
Maar als je steeds vanaf het begin selecteerd zou je dat probleem niet mogen hebben. Ik neem dus aan dat je ergens midden in de file iets wil knippen?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Dat kan met een sequenzer, zoals Cubase. Maar als je dat niet kent is dat zon gedoe als je hem ff mailt naar yardcure(@)novi.net doe ik het ff voor je

• STING
Ik heb Cubase VST 3.7, maar die werkt niet onder XP :)
In ieder geval heb ik er een gevonden die een Truncate optie heeft: Anvil studio

Topic mag gesloten worden :)
Pagina: 1