Toon posts:

Ondersteuning voor gebrande dvd's???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik zeggen dat het me spijt dat ik mijn eerste post begin met een vraag :p

Situatie:

Ik heb deze dvd-speler van iemand gekregen http://www.akai.com/produ...il.asp?id=3&id2=18&id3=79 en nu was ik van plan ook een dvd recorder in me pc te gaan bouwen. Nu zit ik te twijfelen of ik dat wel zal doen aangezien ik niet weet of ik gebrande dvd's in mijn dvd player kan draaien. Kan iemand mij dit uitleggen??? Zo ja, moet ik dan een dvd- of toch maar een dvd+ brander halen :p

Bvd. :p

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 15:02
zo te zien ondersteund hij alleen DVD/VCD/MP3/CD/CR-W/CD-RW

dus geen dvd-r of dvd+r

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Verwijderd

Topicstarter
Ik was er al bang voor :(

En bedankt voor je snelle reply

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 20:47 ]

Verwijderd

Volgens deze site kan 'ie zowel + als -R(W) aan met -R(W) als zekerdere optie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, dat zou wel heel mooi zijn. Maar het feit dat dit om de DV-P3550 gaat en de mijne een DV-P3550S is maakt niet uit ????

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 14:52
Zowel dvd-r als dvd+r zijn ontworpen om compatible te zijn met geperste dvd's. Het is niet gezegd dat, als een speler deze formaten niet expliciet ondersteunt, hij ze ook niet kan afspelen. Gewoon uitproberen dus...

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 17:34
Ken je niet iemand in de buurt met een dvd brander van wie je een dvdtje kan lenen ?

moet toch te regelen zijn dacht ik....

I can see clearly now, the brain is gone...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:20:
Hmmm, dat zou wel heel mooi zijn. Maar het feit dat dit om de DV-P3550 gaat en de mijne een DV-P3550S is maakt niet uit ????
Die extra S staat meestal voor dat het een Slot-in spelertje is.. jij moet waarschijnlijk je CDs erin sjoelen, bij die andere is het een laadje..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken jammer genoeg niemand die een dvd brander heeft :p Maar ik ga gewoon zelf een +/- brander kopen dan zie ik wel wat het resultaat is 8)7 Maar in ieder geval hebben jullie mij wel overtuigd :p
Pagina: 1