Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje een java app die op mijn tripod site gehost staat (zowel jar als jad) in mijn telefoon te laden maar het lukt gewoon niet :S. Als ik via filebrowsing naar het bestand ga, dan kan ik em alleen 'kiezen' en niet downloaden, als ik het bestand zelf invoer in de link, dan krijg je het zelfde verhaal. Als ik het bestandje kies komt er alleen PK---- in beeld en verder niets ik heb dus het idee dat de foon de file probeert te lezen ipv te downloaden. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

je hebt idd 2 bestandjes, eentje is het grote bestand, de ander is het kleine bestandje.. Open dat kleine bestandje met bijv notepad oid (text only editor). Daarin staat ergens een link, verander deze naar de plaats waar je het grote bestand hebt geupload, voila!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 24 november 2003 @ 22:26:
je hebt idd 2 bestandjes, eentje is het grote bestand, de ander is het kleine bestandje.. Open dat kleine bestandje met bijv notepad oid (text only editor). Daarin staat ergens een link, verander deze naar de plaats waar je het grote bestand hebt geupload, voila!
Hm hij 'leest' dan alleen de jad file in. Een download starten doet ie niet hoor... :'(