Toon posts:

Recycler bestanden bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb via het register mijn prullenbak icoontje weggehaald. Echter staat de de prullenbak nog wel 'aan'. Er staat dan ook netjes een recycler mapje op mijn schijf.

Nou verwijder ik eigenlijk altijd gewoon mijn programma's, en hoef ik ze ook niet meer terug. Nou kom ik er echter achter dat ik een word document mis, wat ik morgen moet inleveren :) Ik kan het nergens vinden, en ben daarom bang dat het is verwijderd en in C:\RECYCLER terrecht gekomen is. Als ik deze map open zie ik geen bestanden, ook als ik aangeef de verborgen bestanden weer te geven in de verkenner/deze computer. De map is ook een aantal honderden mb's groot, er zit dus zeker wel wat in. Weet iemand hoe ik de bestanden toch weer kan geven?

De map zelf lijkt wel verborgen, en kan dit ook niet veranderen. Ik kom alleen in de map door het regeltje in te typen (C:\RECYCLER). De map is dus verborgen, terwijl ik in de verkenner dit uit heb gezet. Als ik in de map op eigenschappen>algemeen kijk zie ik dat de map is verborgen, en ik kan dit vinkje niet uitzetten.

Waarschijnlijk is de oplossing heel makkelijk, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen. Ik heb al rondgezocht op GoT, maar kan nergens het antwoord vinden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Vriendelijke groeten Arjan

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

attrib -a reclycler al geprobeerd.

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 18:10

DkF

FF TweakUI (van Microsoft) installeren, dan kan je het prullenbak-icoon weer terugkrijgen...

Verwijderd

Je kan ook (onder XP) bij bureaublad eigenschappen -> bureaublad -> bureau blad aanpassen kan je 'm weer aanvinken dat ie gezien wordt, bij Windows 98 enzo kan het ook alleen zit het net even anders.

Waarom doe je dat eigenlijk via het register als het zo ook kan?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 20:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de prullenbak via deze manier niet weg kan, en ook niet terug kan komen trouwens...

Trouwens, TweakUI krijg ik niet aan de praat...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 20:50 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De recylce bin aan de praat krijgen moet ook nog, maar voor nu even:
start-> uitvoeren-> cmd
c:
cd \recycler
dir /a
CD S-1 etc
dir *.doc
copy *.doc \

:)

offtopic:
Welk OS? Als je dat even aangeeft, zal ik je topititel afmaken per het WOS Policy
Trouwens, TweakUI krijg ik niet aan de praat...
Waarom niet - komt er een foutmelding?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1