Toon posts:

onbekende bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?
Ik ontvang in op mijn C-schijf in map :documents and settings\ "mijn naam"\local settings\temp bestanden, die elke minuut opeenvolgend woorden geplaatst met de aanduiding WK_580 t/m 585 of WK_57A t/m F ofWK_2B0 t/m 9 of WK_ 2C1 t/m 9 en hebben bestandsnaam "tmp" en zijn 0kb groot. Wie kan mij vertellen van welk programma dit afkomstig zodat ik dit kan stoppen.Ik heb 24 uur verbinding met het internet en als dat is gesloten dan krijg ik niet meer van die bestanden. Elke dag levert mij dit 840 nutteloze bestandjes op. Het zou kunnen dat dit eerder behandeld is geweest, alleen ik heb dat niet kunnen vinden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

job

laat eens zien welke processen er allemaal op je pc draaien..

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
En je hebt Software Algemeen FAQ al gelezen en dat ook geprobeerd?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mischien excel/lotus (spreadsheet) draaien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Norton antivirus, personal firewall , blackIce, KazaaLite K++, MSN messenger, Outlook Express,

• G33rt
nee, je processlist. als in ctrl - alt - del > taskmanager en een screenshot van de lijst posten :)

• job
  • Laatst online: 15:23

job

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 20:12:
Norton antivirus, personal firewall , blackIce, KazaaLite K++, MSN messenger, Outlook Express,
nee, niet de programma's, laat een screenshot zien van taakbeheer met alle processen die draaien.
waarschijnlijk draait er iets wat niet hoort te draaien.
is zelf ook wel makkelijk achter te komen.
type het proces wat draait in bij google.

draai eens spybot of adaware

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
personal firewall en blackIce, niet een beetje dubbelop?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, het probleem lijkt opgelost. er was een spywareprog. aanwezig die niet door ad-aware was ontdekt maar wel bij processen aanwezig was en heb het verwijdert. Nu komen er geen bestanden meer in die map.

• G33rt
Indien het terug mocht komen raad ik je aan ook andere scanners dan alleen Ad-Aware te gebruiken, bijvoorbeeld Spybot :)

Verwijderd

Topicstarter
Badankt voor de tip.
Pagina: 1