[HK] Liefdesperikelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
:? Wat is de bedoeling van de Huiskamer?
De Tweakers Huiskamer is een plek waar je je kunt ontspannen en vermaken op Gathering of Tweakers. Het is bedoeld als een leuk extraatje naast de andere fora. Het is echter ook een forum waar serieus gepraat kan worden. Waar mensen het over persoonlijke zaken zoals liefdesproblemen kunnen hebben. Hoewel het hier dus best gezellig kan zijn tussen alle vermakelijke topics, zit er ook een serieuze kant aan en het is dus geen onzinforum.
Is er een policy die over liefdesperikelen in Stuffis Generalis gaat?
Ik vraag dit omdat er zeer regelmatig dit soort draadjes opduiken in SG, terwijl die voor mijn gevoel allemaal in Tweakers Huiskamer horen. Als ik er eentje zie, meld ik die meestal ff in het topic, maar daar word eigenlijk nooit actie op ondernomen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Persoonlijk vind ik - maar wie ben ik - dat goede serieuze liefdesproblemen prima in SG kunnen, daar de omschrijving ook - geloof ik - is 'voor serieuzere onderwerpen die niet in andere fora thuishoren'. Liefdesproblemen zijn vaak vrij serieus, en dreigen in de HK nogal ondergesneeuwd te raken onder de replies denk ik. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sorry hoor maar dat je hier een topic over opend... hebben we hier niet gewoon moderators voor die dit prima voor ons kunnen beslissen? ... Doe niet zo moeilijk

/op verzoek van hier onder even dit stukje weg gelaten.. gelijk heb je.. liet me even gaan :)

[ Voor 34% gewijzigd door Falcon op 24-11-2003 20:43 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het kan volgens mij zowel in SG als in de HK. Als de TS'er besluit het in de HK te plaatsen, dan wordt verwacht dat dit niet verziekt wordt door domme HK replies. Volgens mij mag het dus in beide fora, maar het kan ook zo zijn dat straks een eng rood SG mannetje mijn verhaal lek schiet. Time will tell ;)

[knip] The Real Falcon :> [/]

[ Voor 48% gewijzigd door We Are Borg op 24-11-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Back ontopic: ik vraag het me gewoon af; het wordt genoemd in de FAQ van de HK, vandaar dat het me logisch lijkt dat alle liefdesperikelen naar de HK moeten; blijkbaar wordt er toch enig onderscheid gemaakt ,waardoor het mij niet meer duidelijk is.

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 24-11-2003 20:45 . Reden: Knipje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan in de HK, maar ook in SG. De diepere liefdesproblemen zijn eigenlijk meer bestemd voor SG, maar dat is eigenlijk nogal een vaag begrip wat voor iedereen anders kan liggen. Bij voorkeur in de HK, maar als iemand daar bijvoorbeeld niet inkan, maar verder wel een beetje een fatsoenlijk topic maakt, heb ik er ook weinig problemen mee als het in SG staat.

Het onderscheid is niet zo strak als bij bijvoorbeeld lollige filmpjes, die in de HK wel gepost kunnen worden, maar waar SG duidelijk niet voor bedoeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 20:50:
Het onderscheid is niet zo strak als bij bijvoorbeeld lollige filmpjes, die in de HK wel gepost kunnen worden, maar waar SG duidelijk niet voor bedoeld is :)
Ok, het wordt me duidelijk; het heeft dus eigenlijk geen zin om deze te melden via 'the hand', tenzij ze erg hopeloos / semi-grappig zijn in Stuffis Generalis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op 24 november 2003 @ 20:56:
[...]

Ok, het wordt me duidelijk; het heeft dus eigenlijk geen zin om deze te melden via 'the hand', tenzij ze erg hopeloos / semi-grappig zijn in Stuffis Generalis.
Idd, of als je bijvoorbeeld weet dat de TS HK-XS heeft en het topic ook daar niet zou misstaan om maar wat te noemen :) Maar melden kan sowieso geen kwaad, als je denkt dat het ergens anders hoort. Als je het je afvraagt en je wilt het zeker weten, kun je altijd nog een SM neerzetten :)
Pagina: 1