Toon posts:

Vragen over het rippen met DVD2one

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb met DVDDecrypter een DVD film volledig naar mijn HDD gekopieerd en nu wil ik met DVD2ONE de DVD rippen naar:
Audio: AC3 6CH Engels en Ondertiteling: Nederlands maar ik krijg meerdere mogelijkheden zie foto hieronder
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leroyfcdb/dvd2one.JPG

Ik weet wel dat de bovenste van Audio de goede Engelse audio is maar hoe weet ik welke goede ondertiteling erbij past ? want erstaan meerder nederlandse ondertitelingen die te kiezen zijn...

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 11:55

Alaksandus

Vae puto deus fio

de 1 is de goeie, de andere is denk ik directors comment. als je de 1e kiest heb je denk ik de beste kans (dit is pure gok)

Als een god in Nijmegen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

1e is de juiste, meestal wel.
maar wil je het risico niet nemen, kies ze allebei.
het kost je hooguit 2/3 mb per subtitle

[ Voor 9% gewijzigd door job op 24-11-2003 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het vage is dat bij ondertiteling 3x nederlands gekozen kan worden dus vandaar niet weet welke... :?
Coronaextra schreef op 24 november 2003 @ 19:24:
de 1 is de goeie, de andere is denk ik directors comment. als je de 1e kiest heb je denk ik de beste kans (dit is pure gok)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

twijfel je en wil je het zeker weten...
gooi die film in je dvd-speler en ga alle subtitles bij langs.
ze komen langs op dezelfde volgorde als in dvd2one wordt weergegeven.

en anders, kies je zoals ik al zei meerdere subs. het kost je toch maar 2 mb per sub

[ Voor 21% gewijzigd door job op 24-11-2003 19:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand dan het verschil met de optie COMPRESSION MODE die hieronder op het plaatje staat uitgeklapt :? :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leroyfcdb/dvd2one2.JPG

OKE BEDANKT DAMNSTER

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 19:33 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 12:12
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:32:
En weet iemand dan het verschil met de optie COMPRESSION MODE die hieronder op het plaatje staat uitgeklapt :? :?

[afbeelding]

OKE BEDANKT DAMNSTER
Volgens mij is Constant ratio een constante bitrate , en die variable een een variable :P dus explosieve scenes meer bitrate krijgen dan rustige scenes

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Possible schreef op 24 november 2003 @ 19:37:
[...]
Volgens mij is Constant ratio een constante bitrate , en die variable een een variable :P dus explosieve scenes meer bitrate krijgen dan rustige scenes
het is eigenlijk omgekeerd. ik zeg eigenlijk, omdat je de aanduiding "ratio" niet mag verwarren met bitrate.

kijk hier voor de goede uitleg:
http://www.dvd2one.com/ratio.php

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
offtopic:
@KillerBee007: als je screenshots maakt probeer ze eens op te slaan als *.gif of *.png, geeft vaak veel beter resultaat
Pagina: 1