nieuws: Thermalright SP-97 Socket A heatsink reviewHet meoderbord is een EPoX 8RDA+ Rev 2.0
meoderbord -> moederbord (of mainboard)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
"overaanbod" schijnt niet te bestaan:
http://www.vandale.nl/opz...oek/?zoekwoord=overaanbod ->
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Tekst op meerdere posities aangepast. Tnx.PcDealer schreef op 29 november 2003 @ 13:51:
nieuws: TFT LCD-productie overstijgt vraag in tweede helft 2004
"overaanbod" schijnt niet te bestaan:
http://www.vandale.nl/opz...oek/?zoekwoord=overaanbod ->
[...]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
18327
Dat zijn drie fouten in een zinZij kunnen hoogstens tien tot twintig procent van het oorspronkelijk uitstande schuldbedrag tegemoed zien, zo vermeld de krant
Zij kunnen hoogstens tien tot twintig procent van het oorspronkelijk uitstaande schuldbedrag tegemoet zien, zo vermeldt de krant
Dat is n .a.v. http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=907487 ?Harm schreef op 29 november 2003 @ 18:39:
Het is aangepast. Maar niet door mij.
[ Voor 2% gewijzigd door PcDealer op 29-11-2003 19:24 . Reden: Vraagteken ]
[ Voor 7% gewijzigd door Cookie op 29-11-2003 19:09 ]
Er komt ook een versie zonder ingebouwde videochip, die onder de naam RX480 door het leven zal gaan.
X-bit labs twijfelt wel aan de efficiëntie van de geïntegreerde grafische chip in de RX480.
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 30-11-2003 11:31 . Reden: Typo ]
Apostrof:
Of ligt het aan mij?Data wordt verstuurd via ViaSat's two-way satelliet-terminal, waarna de modems en switches van ZyXEL de data omzetten in een signaal dat compatible is met Infineon’s VDSL-chips.
[ Voor 2% gewijzigd door PcDealer op 01-12-2003 10:35 . Reden: typo ]
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Gezamelijk bestaat niet: http://www.vandale.nl/opz...oek/?zoekwoord=gezamelijkVerder zullen de beide bedrijven gezamelijk technieken voor digitale handtekeningen op de markt brengen.
En verder nog http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=908088
Oh ja: in deze draad heb ik ook typo's (naderhand verbeterd). Dus ik ben ook niet perfect. Het streven ernaar is toch het minste, nietwaar?
"Gebruikers die echter het zeker voor het onzekere verkiezen kunnen hun systeem updaten en voorzien van de nieuwste paketten:"
pakketten staat beter.
Kun je ook fix maken van zeker[.] in nieuws: Gentoo-server valt ten prooi aan hacker?Jupiler schreef op 04 december 2003 @ 07:39:
Fixed. Heb ook even de quote aangepast, stond vol met overbodige enters.
Gebruikers die echter het zeker voor het onzekere verkiezen kunnen hun systeem updaten en voorzien van de nieuwste pakketten
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 04-12-2003 12:56 ]
Hoeft helemaal niet, beide meervouden zijn correct Nederlands.
Professioneel Hyves-weigeraar
En:De kosten voor het UMTS netwerk zulëen de komende twee jaar wel veel geld gaan kosten.
"de KPN" is misschien niet fout, maar wel ongebruikelijk. En:Webwereld schrijft dat de KPN in 2004
Geen spatie na de punt (ok ik ben nu toch aan het mierenneuken dus dan mag het)[...]telefooncentrale.Dit jaar is het aantal abbonees gestegen van 310.000 naar 710.000.
[ Voor 4% gewijzigd door PowerFlower op 10-12-2003 23:08 ]
...en twee keer "n"Dit jaar is het aantal abonees gestegen van 310.000 naar 710.000.
[ Voor 72% gewijzigd door PowerFlower op 10-12-2003 23:13 ]
Ik was eerst joh
En je hebt 'abonnee' met één n verbeterd, foei!
[ Voor 47% gewijzigd door Steve op 10-12-2003 23:13 ]
Fix liever dit weer terug:
KPN verwacht de komen de twee jaar de meeste winst en omzetgroei uit de markt voor vaste en mobiele breedbanddiensten,

[ Voor 15% gewijzigd door PowerFlower op 10-12-2003 23:17 ]
[edit]
Nu open ik de post om te editen en wil ik hem submitten gaat dat niet omdat Jupiler erin zit. Waarom krijgt hij dan geen lock te zien als hij hem wil openen?
[ Voor 32% gewijzigd door Harm op 10-12-2003 23:16 . Reden: BTW ]
Ik ben er iig eens doorgegaan en heb nog wat details verbeterd.
[ Voor 188% gewijzigd door PcDealer op 12-12-2003 10:11 . Reden: stom ]

gewoon stomme fouten maken en er zelf oveheen lezen....
tnx voor fixen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
edit:
sorry, ik zie hem al
[ Voor 116% gewijzigd door Mr.CeeJay op 11-12-2003 22:58 . Reden: ahzo :+ ]
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
British Telecom is toch echt Engels en Britisch lijkt meer op DuitsOnder andere Qwest, Verizon en sinds gisteren ook Britisch Telecom bieden consumenten de mogelijkheid om te telefoneren via internet.
The devil is in the details.
Moet "ander" niet met een "e" erachter?Deze brander die met de naam DRU-530A door het leven gaat, wordt vergeleken met een ander 8x DVD-brander,
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 12-12-2003 10:14 ]
Hopspots? Is dat iets nieuws van HubHop?Via hopspots, die samen met HubHop worden aangeboden, kan men met de standaard inloggegevens gedurende drie maanden gratis mobiel internetten.
Even later staat er ook nog een keer hotspots, maar dan met een hoofdletter, boeit niet veel maar het is op die manier niet helemaal gelijk
Fixed. Hopspots is waarschijnlijk een 'doorelkaargehopste' combinatie van hotspots en HubHop.MaRc0 schreef op 12 december 2003 @ 18:17:
[...]
Hopspots? Is dat iets nieuws van HubHop?![]()
Even later staat er ook nog een keer hotspots, maar dan met een hoofdletter, boeit niet veel maar het is op die manier niet helemaal gelijk
Ik heb er nu twee keer 'hotspots' van gemaakt. De hoofdletter heb ik niet overgenomen, omdat het nou niet echt een merknaam is, en we op T.net zo veel mogelijk het marketinggebral proberen weg te laten uit onze posts. Om dezelfde reden schrijven we bijvoorbeeld afkortingen van bedrijven het liefst met alleen een hoofdletter aan het begin, hoewel bedrijven zelf graag hun naam met allemaal hoofdletters schrijven om er extra de nadruk op te leggen.
De nadruk zou op de kwaliteit van de producten in plaats van op de naam moeten liggen wat mij betreft.
Thanks voor het melden.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
een van de grootste transacties die het bedrijf oiit heeft gerealiseerd
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Fix0rred.
En bedankt voor het melden.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
nieuws: Toshiba maakt 's werelds kleinste harddiskToshiba heeft een harde schijf ontwikkeld die slechts 0,85 inch (22 millimeter) groot is
0.85 inch is toch 2.2 cm?
Ja, maar 2.2 cm is ook 22 mm, en ik zie niet helemaal in waarom je inch altijd om moet rekenen in cm's, dus fout is het nietTriple X schreef op 15 december 2003 @ 18:10:
[...]
nieuws: Toshiba maakt 's werelds kleinste harddisk
[edit]
Als je je muis even naar de woordjes 22 millimeter (in het nieuwsje, that is
[ Voor 58% gewijzigd door Harm op 15-12-2003 18:20 . Reden: BTW ]
en 2.2cm is 22mmTriple X schreef op 15 december 2003 @ 18:10:
[...]
nieuws: Toshiba maakt 's werelds kleinste harddisk
--------------------------
mozilla bleef hangen
[ Voor 12% gewijzigd door Spockz op 15-12-2003 18:21 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
" 16:01 Tieners besteden uit verveling 130 euro aan e-shopping Nofuturekid "
Het was namelijk 130 Miljoen euries!
peace
of euh.. peace
Titel = Zone Labs overgenomen voor 205 miljoen dollar.
Onderaan = Van de overnamesom van 250 miljoen dollar zal 113 miljoen dollar cash betaald worden en de overige 92 miljoen zal betaald worden in aandelen.
Of ik reken verkeerd.
Gefikst. Tnx.Sgt_Pepper schreef op 17 december 2003 @ 18:39:
nieuws: LindowsOS 4.5 uitgebracht
Het gaat om versie 4.5 van het LindowsOS
De quote zit overigens vol met ’-jes.De Raptor WD360GD was al de snelste Serial ATA harde schijf op de markt en de Raptor WD740GD gaat hier nog eens overeen met circa 10 à 20 procent.
Ben je een tevreden Mozilla-/FB-gebruiker?PcDealer schreef op 18 december 2003 @ 16:55:
De quote zit overigens vol met �-jes.
Ennieweejs, aangepast enzo
Tussen twee werkwoorden in dezelfde zin hoort een comma te staan, zei mijn leraar Nederlands vruuger.
Verder twijfel ik over meervoud al dan niet van "deze", aangezien deze slaat op " een versterker".Wanneer deze kapot gaan kan dat een dure zaak zijn indien de kabels op een moeilijk te bereiken plek [...]
Ouderwetse MSIE 6Harm schreef op 18 december 2003 @ 16:58:
[...]
Ben je een tevreden Mozilla-/FB-gebruiker?
Ennieweejs, aangepast enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 18-12-2003 17:08 ]
Ik heb het stukje ervoor maar enkelvoud gemaakt, dus toen paste 'deze' er ineens weer wel bijPcDealer schreef op 18 december 2003 @ 17:07:
Verder twijfel ik over meervoud al dan niet van "deze", aangezien deze slaat op " een versterker".
Die geeft toch niet van dat soort rare vraagtekentjes weer? Of zag je daar wat anders?
Ok, jij weet het beter dan ikHarm schreef op 18 december 2003 @ 17:12:
[...]
Ik heb het stukje ervoor maar enkelvoud gemaakt, dus toen paste 'deze' er ineens weer wel bij.
Ik zag hokjes.[...]
Die geeft toch niet van dat soort rare vraagtekentjes weer? Of zag je daar wat anders?
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 18-12-2003 17:47 ]
[q]Er zullen genog Tweakers[/] (1e regel)
Al gecorrigeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 18-12-2003 19:26 ]
nieuws: Intel Tanglewood gaat Tukwila heten
Het Tanglewood Music Center laaft alle hardware-adepten door Intel te verzoeken een andere codenaam te kiezen.
Zou het niet wat duidelijker zijn om het woord vergelijking (verschenen zou ook kunnen) als link te gebruiken? Want is is een erg kort woord en ook een beetje ongebruikelijk om als link te gebruikenBij X-Bit Labs is een vergelijking verschenen van vier verschillende Maxtor harde schijven met een capaciteit van 120GB.
En hier nog wel een typfoutje:
Deze release is beschikbaar in de verschillende waaronder het Nederalnds, Engels, Frans en Duits.
[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 19-12-2003 13:44 ]
Het werkwoord "laven" wordt nogal eens figuurlijk gebruikt, zie hieronder voor wat voorbeelden:PcDealer schreef op 19 december 2003 @ 12:29:
Ik snap deze niet
nieuws: Intel Tanglewood gaat Tukwila heten
[...] laven [...]
Aangenomen dat je inderdaad problemen had met het werkwoord 'laven', natuurlijk(14:00:01) Wouter Tinus: ik snap hem ook niettoon volledige bericht
(14:00:05) Wouter Tinus: [rml]PcDealer in "[ FP] spelfouten"[/rml]
(14:26:25) Odysseus: het werkwoord "zich laven" betekent zoiets als "zich tegoed doen aan". Alle hardware-adepten kunnen zich dus weer tegoed doen aan weer een nieuw naampje.
(14:27:18) Wouter Tinus: nou, van dale omschrijft het meer als: la·ven (ov.ww.)
1 drenken, (een dorstige) met drank verkwikken
2 [vis.] met een schepnet de vis uit het net scheppen beide leken niet echt te passen
(14:28:42) Odysseus: die eerste betekenis dus...met de bijzonderheid dat het hier niet om vloeistoffen gaat, maar om codenamen. Je ziet wel vaker iets als "zich laven aan [bla]", waar [bla] iets is dat niet letterlijk met drinken te maken heeft
(14:28:46) Odysseus: *zoekt voorbeeld*
(14:31:16) Odysseus: "Zij, die zich laven met de onsterfelijke overblijfselen
van het offer, komen tot het eeuwige Brahman." <== komt van enge Yoga-site, maar laat het wel goed zien.
http://www.thing.desk.nl/bilwet/bilwet/VORMEN.txt <== bevat ook een voorbeeld
"Voor de duur van 87 minuten kan de westerse filmkijker zich risicoloos laten onderdompelen in die sfeer en zich laven aan de, inderdaad grenzeloze menselijkheid van bijna-tijdgenoten, die weinig meer te verliezen hadden, dachten ze." <== uit het NRC, toch wel een respectabele bron
(14:31:27) Odysseus: heeft allemaal niets met drinken te maken, wordt ook daar figuurlijk gebruikt
(14:31:35) Wouter Tinus: oh ic
(14:31:40) Wouter Tinus: weer wat geleerd
(14:31:42) Odysseus: zal ik dat even op GoT zetten?
(14:31:47) Wouter Tinus: ja, doe maar
(14:31:49) Odysseus: ok
(14:31:59) Odysseus: bezwaar als ik gewoon deze conversatie daar neerzet?
(14:32:54) Wouter Tinus: misschien een beetje overkill voor een reply, maar geen bezwaar
(14:32:59) Odysseus: ok
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Hm ik vond die Intel-dude met z'n wafer juist zo koelT.T. schreef op 19 december 2003 @ 00:15:
Ff offtopic (geen spelfout, maar het was te onbelangrijk voor een heel nieuw topic).
Zou alsjebliiiieeeffftttt een keer een andere foto gevonden kunnen worden dan het Intel-mannetje?
[afbeelding]
Beetje te vaak gebruikt naar mijn gevoel
De wafer die er nu staat is toch veel cooler?ReemF schreef op 19 december 2003 @ 14:40:
[...]
Hm ik vond die Intel-dude met z'n wafer juist zo koel. Maar ok, als hij vaak gebruikt is, is een ander plaatje ook prima
Nou bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik had op Van Dale gezocht op lafen, maar snapte het nog nietodysseus schreef op 19 december 2003 @ 14:31:
[...]
Het werkwoord "laven" wordt nogal eens figuurlijk gebruikt, zie hieronder voor wat voorbeelden:
[...]
Aangenomen dat je inderdaad problemen had met het werkwoord 'laven', natuurlijk.

Thnx.
1
| alt="Kazaa Lite Logo (wél kleiner [img]g/s/clown.gif[/img] |
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Uiteindelijk gefixt

Zo staan er achtereenvolgens nu in de DSP:
Kazaa Lite Logo
Kazaa Lite Logo (kleiner)
Kazaa Lite Logo (wél kleiner)
Bij die laatste plakte ik onnadenkend IRC-like een :+ en zo is het gekomen.
Trouwens freaky dat je op de alt-teksten let. Moet ik daar ook nog iets fatsoenlijks van bakken.

Heb ik jou trouwens net een slimmert genoemd?
hehe... en jij maar zorgen voor database inconsistentie door plaatjes in twee ongebruikte vormen te uploadenSuperdeboer schreef op 21 december 2003 @ 23:23:
[...]
Trouwens freaky dat je op de alt-teksten let. Moet ik daar ook nog iets fatsoenlijks van bakken.![]()
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Daar kan ik best inkomen, maar overal waar je kijkt zie je XS4ALL staan en niet met kleine letters. Zelfs op www.xs4all.nl spreken ze zelf met XS4ALL, dus wie is T.net om het dan ineens 'minder schreeuwerig' te gaan schrijven?Wouter Tinus schreef op 22 december 2003 @ 18:43:
DAT STAAT ZO SCHREEUWERIG DUS DAT DOEN WE EXPRES NIET
*Juist* op Xs4All schrijven ze het met hoofdletters omdat hun eigen naam goed opvalt. Das reclame weetjewel...MaRc0 schreef op 22 december 2003 @ 18:53:
[...]
Daar kan ik best inkomen, maar overal waar je kijkt zie je XS4ALL staan en niet met kleine letters. Zelfs op www.xs4all.nl spreken ze zelf met XS4ALL, dus wie is T.net om het dan ineens 'minder schreeuwerig' te gaan schrijven?
Op T.net laten we zoveel mogelijk de onnodige hoofdletters uit namen, omdat die niet van onze FP hoeven te knallen. Vergelijk ook mijn uitleg in [rml]Superdeboer in "[ FP] spelfouten"[/rml] hierboven.
Hoewel 'overal waar je kijkt' de namen anders geschreven worden, is het dus bewust beleid van T.net om dat niet over te nemen.
VallenWouter Tinus schreef op 22 december 2003 @ 18:43:
DAT STAAT ZO SCHREEUWERIG DUS DAT DOEN WE EXPRES NIET
nieuws: Meer dan 10 miljoen laptops verkocht in derde kwartaal 2003 IDC
nieuws: Snelheden kabelinternet worden verhoogd UPC
nieuws: Eén miljoen .nl-domeinnamen geregistreerd SIDN
nieuws: SCO stuurt tweede waarschuwing aan Linux-gebruikers SCO
nieuws: WLAN-branche bezorgd over China's WiFi-standaard WLAN WAPI
nieuws: Vier Socket 940-moederborden vergeleken door Anandtech MSI
nieuws: 3G-mobieltjes met geanimeerde avatars uitgebracht FOMA
(ga zo maar door)
en alle productcodes daar ook onder?
Bovendien gebeurde het in het verleden wel (er zitten ook aparte gevallen bij).
nieuws: Consumentenbond nog niet tevreden over helpdesks
nieuws: Pentagon begint in 2005 met testen van IPv6
nieuws: ISP-helpdesks kwalitatief slecht
nieuws: Xs4all experimenteert met chat-helpdesk
Hoe zit het dan met WebWereld e.d.?Superdeboer schreef op 22 december 2003 @ 19:01:
[...]
Hoewel 'overal waar je kijkt' de namen anders geschreven worden, is het dus bewust beleid van T.net om dat niet over te nemen.
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2003 19:03 ]
Zijn allemaal afkortingen, wat het dus verklaart. Xs4all is geen afkorting, in die zin dat iedere letter een betekenis heeft.PcDealer schreef op 22 december 2003 @ 19:02:
nieuws: Meer dan 10 miljoen laptops verkocht in derde kwartaal 2003 IDC
nieuws: Snelheden kabelinternet worden verhoogd UPC
nieuws: Eén miljoen .nl-domeinnamen geregistreerd SIDN
nieuws: SCO stuurt tweede waarschuwing aan Linux-gebruikers SCO
nieuws: WLAN-branche bezorgd over China's WiFi-standaard WLAN WAPI
nieuws: Vier Socket 940-moederborden vergeleken door Anandtech MSI
nieuws: 3G-mobieltjes met geanimeerde avatars uitgebracht FOMA
(ga zo maar door)
en alle productcodes daar ook onder?
Die pas ik dan zodirect wel even aan
PcDealer schreef op 22 december 2003 @ 19:02:
Hoe zit het dan met WebWereld e.d.?
Ok.Harm schreef op 22 december 2003 @ 19:19:
[...]
Zijn allemaal afkortingen, wat het dus verklaart. Xs4all is geen afkorting, in die zin dat iedere letter een betekenis heeft.
[...]
Die pas ik dan zodirect wel even aan. Dat zijn dan foutjes.
[...]
Wat WebWereld moeten ze daar zelf weten, wij doen het op deze manier.
Ok.
Ik bedoel de schrijfwijze van WebWereld. Deze wordt in de postings ook gebruikt. Dit zou je ook onder marketinggelul kunnen scharen. Dan zou het als Webwereld geschreven moeten worden. Bovendien zou een plaatje zoals in nieuws: VIA brengt controller uit voor USB 2.0 flashgeheugenlezers niet mogen volgens het beleid zoals ik het begrijp
Laten we zeggen dat de meningen verdeeld zijn tussen users en crew
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2003 19:46 . Reden: Doet er niet toe. ]
Als WebWereld over zichzelf zou schrijven als WEBWERELD dan zouden we dat niet overnemen nee. Maar WebWereld of Webwereld is een erg klein en verwaarloosbaar verschil.PcDealer schreef op 22 december 2003 @ 19:44:
Ik bedoel de schrijfwijze van WebWereld. Deze wordt in de postings ook gebruikt. Dit zou je ook onder marketinggelul kunnen scharen. Dan zou het als Webwereld geschreven moeten worden. Bovendien zou een plaatje zoals in nieuws: VIA brengt controller uit voor USB 2.0 flashgeheugenlezers niet mogen volgens het beleid zoals ik het begrijp
Nee, dat plaatje mag niet volgens ons beleid. Kom op zeg!

Ons standpunt is: we gaan geen bedrijfsnamen volledig in hoofdletters schrijven als dat niet nodig is. VIA is dan toevallig de uitzondering op de regel. Erg veel andere bedrijven zijn er niet waarvan wij de naam in hoofdletters schrijven.
Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. AMD bijvoorbeeld, maar dat wordt ook uitgesproken als Aa Em Dee, niet als Amd. VIA is een ander voorbeeld, maar dat is ook een Nederlands woord, dus het kan verwarrend zijn aan het begin van de zin als het geen speciale notatie heeft. Het is dus gewoon iets wat per geval bekeken wordt, maar er is voor ieder bekend merk wel een vaste notatie die we zo consequent mogelijk proberen te hanteren.
[ Voor 28% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-12-2003 20:34 ]
Nou nou, rustig maar.Harm schreef op 22 december 2003 @ 20:00:
[...]
Nee, dat plaatje mag niet volgens ons beleid. Kom op zeg!Waar gaat het nu helemaal over? Dit komt op mij echt over als gezeur om het gezeur.

Ik probeer gewoon het beleid te begrijpen zodat ik daar geen vragen meer over hoef te stellen. Je verdere uitleg en die van Wouter zijn voor mij nu duidelijk. Die van T.T. gaat m.i. over iets anders, namelijk koppen <h1> enzo.
Bedankt voor jullie inzet en vriendelijke beantwoording
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 23-12-2003 07:55 ]
Ok, misschien reageerde ik inderdaad wat te overdreven, sorry dan. Ennieweejs, het is verder wel duidelijk geworden, dus wat mij betreft kunnen we elkaar weer recht aankijkenPcDealer schreef op 23 december 2003 @ 07:53:
Nou nou, rustig maar.Ik ben gewoon kritisch. Dat lijkt mij niet verboden. Ik had hier vraagtekens bij en ik ben niet de enige zoals je in de draad kunt zien.
Harm schreef op 23 december 2003 @ 11:12:
[...]
Ok, misschien reageerde ik inderdaad wat te overdreven, sorry dan. Ennieweejs, het is verder wel duidelijk geworden, dus wat mij betreft kunnen we elkaar weer recht aankijken.
Omdat jij het bentVaudtje schreef op 23 december 2003 @ 17:17:
mag de meuktracker ook in dit topic?
Ennieweejs, ik heb het aangepast
[ Voor 64% gewijzigd door Harm op 23-12-2003 17:20 . Reden: BTW ]
Laatste alinea:
-edit-De Intel Pentium 4-processor heeft volgen hun een lichte voorsprong in snelheid.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=925575
Hij heeft gelijk
Zijn 34 processoren/processors
[ Voor 33% gewijzigd door Resistor op 23-12-2003 19:43 ]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
denk ook aan de titel
Ik moet de artikelen zelf ook lezen.
[ Voor 14% gewijzigd door Resistor op 23-12-2003 21:20 ]
470 dagen uptime uit het rack bevrijd. Nadat de databases van Apollo II (oude database-server van GoT) succesvol naar diens opvolger waren verplaatst kon Apollo II naargehaald worden
Dat moet denk ik "neergehaald" worden?
Omdat deze swapbays uitsluitend geschikt waren voor Seagate en IBM/Hitachi-harde schijven en een nieuwe Seagate-schijf niet tijdig afgeleverd kon worden, werd ter plekke een Seagate-schijf uit de mailserver vervangen.
Moet dat niet "gehaald" o.i.d. zijn?
Zondagmiddag werden de werkzaamheden overgenomen door ACM en Roelant.
Moet dat niet "Roeland" zijn

Tijdens de werkzaamheden werd door Kees ter plekke een nieuwe dual Opteron 240 webserver voor Fok! geconfigureerd die de huizige hardware van Aphrodite zal komen te vervangen.
Moet "huidige" zijn neem ik aan.
Meer kan ik zo niet vinden.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dit topic is gesloten.