Normaal gesproken werkt een mailing-list als volgt: iedereen die geabonneerd is op de list hoeft alleen maar naar de list te mailen (bv, naar schaken-list@schaken.nl) en dan krijgt iedereen die geabonneerd is op de list automatisch een kopie van dat mailtje thuis gestuurd.
Die functionaliteit heb jij op jouw website? (Het klinkt namelijk alsof je alleen maar een verzamling e-mail addressen hebt, in een tekst bestand).
Maar ik wil nu dus een mail sturen naar alle e-mail adressen in [dat] tekst bestand
Als jouw website werkt zoals een normale mailing-list kan je de mailing-list toch gewoon het mailtje sturen? Dan komt het bij iedere abonnee aan.
[Ik] heb een aantal programma's geprobeerd maar de meesten zijn dus niet freeware[.] [En] ik wil niet echt betalen voor een programma die ik éénmalig ga gebruiken.
Er zijn inderdaad wel mass-mailing programmas te vinden (ik heb net even gekeken op tucows, en geGoogled). Maar inderdaad - het lijkt er op dat er geen een gratis beschikbaar is.
[Weet] iemand nog een freeware programma om naar een mailinglist een e-mail te sturen?
Een mailing-list en een lijst met e-mail addressen zijn twee verschillende dingen. Voor het eerste gebruik je gewoon je normale mail-prgramma, en voor het tweede een mass-mail programma.
Anyway - het lijkt er op dat er geen gratis mass-mailer beschikbaar is.
Mischien een leuk programeer opdrachtje voor iemand? Een simpele mass-mailer lijkt me niet zo moeilijk.