• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:28
Beste tweakers,

ik probeer op mijn nokia de fabrieksinstellingen terug te zetten (Menu -> instellingen -> fabrieksinstellingen)
Nou wordt gevraagd naar een beveiligingscode, maar bij mij werken de puk-code en de werkelijke pin-code beide niet.
Weet iemand misschien welke code het dan zou moeten zijn, en of deze ergens op de verpakking van de telefoon vermeld staat. ik heb iig niks kunnen vinden

Ik heb verder nog een vraag, ik heb een datakabel (niet origineel van Nokia, die heb ik niet kunnen vinden) Maar de bijgeleverde software vind ik zeer beperkt, zo is het niet mogelijk om java spellen en dergelijke over te zetten, ik blijf steken bij beltonen en logo's. Mijn vraag is hierbij, is er andere standaard software voor de aansturing van zulke kabels?

[ Voor 8% gewijzigd door feelthepower op 24-11-2003 17:11 ]

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De beveiligingscode is standaard 12345, staat ergens in de handleiding dacht ik.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters of modbus apparaten (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:25

nnk

Spreek uit: en en kaa

GSM's horen thuis in het Internet en Telefonie topic :) En een 3510i is al helemaaaaaaaaal geen gadget ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar it dus

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp