Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mod][idee][mening]

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 13:46
ik ben weer eens van plan om een nieuwe mod te maken maar nu met het volgende

ik heb nu thuis een snelle pc staan in een chieftec server case

nu heb ik ook nog een lcd monitor 15 inch

nu dacht ik zelf als ik nou een window maak in me kast en dan die 15 inch gebruiken als een lcd scherpie voor stats / irc / 2de monitor / temp`s winamp etc etc

? is dat een idee of kan ik er beter iets anders van maken

zo ja had ik een vraag over de straling aan de achterkant van een tft monitor ?
is die er ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Verwijderd

lijkt mij een beetje zonde van je tft-tje, maar volgens mij moet dat wel kunnen, die dingen worden nauwelijks warm

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
goed idee, het lijkt me erg mooi om te zien

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:35

Jack

MHz Matters

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 16:58:
lijkt mij een beetje zonde van je tft-tje
je hoeft het natuurlijk ook niet meteen te slopen...
er is vast ook wel een mogelijkheid om de tft in zijn behuizing te laten en achter een raam te bevestigen of iets op die manier...

[Specs]

Verwijderd

beetje VEEL TE EXTREEM voor mijn niveau, maar ik wens je toch veel succes :Y)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15
Je vroeg om meningen, hier de mijne :

persoonlijk vind ik het een beetje overkill,
een charakter of eventueel een simpel grafisch display ok... Maar een hele monitor met een marktwaarde van over de 200 eur vind ik een beetje overdreven.

Repareren doe je zo.

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik vind het een prachtig idee
alleen zou ik het niet als 2e scherm, maar als gewoon scherm gebruiken...
Lekker handig alles in 1
als je dan naar een LAN gaat ofzo...
of je wilt een CD-tje insteken, dan moet je niet hellemaal onder tafel (is toch bij mij zo)
Als je niet te veel om je TFT-tje geeft, zou ik het doen!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:20
Als je het doet, zorg er dan wel voor dat je ook werkelij hele mooie grafieken met enorm veel informatie toont anders is het echt zonde. Maak een mooi systeem met een metingen archief en je hebt zo het scherm vol staan met mooie gegevens. Ik zou inderdaad niet de monitor zelf gaan slopen, m.u.v. het voetje misschien.

Ik zou het zelf niet doen hoor, ik werk dan liever met 2 gewone monitoren.

[edit: beetje slecht voor je nek hoor om deze als 2de monitor te gebruiken, of je moet altijd precies de juiste hoogte hebben.

* djluc bedenkt net dat een lcd scherm in een kast die je met stappenmotoren kan bedienen wel heel erg 1337 is. Misschien een soort van autospiegelsysteem inbouwen, als je er al een LCD voor overhebt mag dit ook wel mogelijk zijn. 8)

[ Voor 34% gewijzigd door djluc op 24-11-2003 18:25 ]

Verwijderd

Zou hem verkopen en dan voor dat geld een 12,1 " tft kopen met touchscreen (www.inkoopacties.net > momenteel voor 160 euro)
Dan heb je best wel een vette mod, maar je moet een server altijd kunnen bedienen dus dan moet je met je keyboard voor de zijkant van je kast..... :S beetje onhandig.. is zo;n touchscreen handiger.

Verwijderd

Het is misschien zonde van zo'n dure monitor maar hij hoeft inderdaad niet uit elkaar als de kast groot genoeg is.

Toch zal het best een leuk resultaat geven. Moet je voor de grap als schermbeveiliging een foto doen van de binnenkant van de pc :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 00:24 ]

Pagina: 1