Ik krijg net van mijn firewall (Tiny personal firewall) een melding dat het programma ddmprxy.exe (uit het winnt\system32 mapje) vervangen is voor een nieuwe versie.
Daarnaast had ik er ineens een mapje in mijn programfiles bij, ddm genaamt.
Daar stonden een paar progjes in die ik niet herkende.
Dus ik ben gaan kijken wat of waar dat voor is en ontdek dat het waarschijnlijk iets te maken heeft met toegangsbeheer op je compu (ddeshare.exe heeft er wat mee te maken?).
Maar ik heb me rot gezocht (google, microsoft, notron en symantec sites) en kan niet ontdekken hoe of wat dit nu precies is en waardoor dit gekomen kan zijn.
En misschien nog belangrijker, wat ga ik hier aan doen??? Ik heb nu het ddm mapje verwijderd (kreeg ook een waarschuwing voor twee files hierin van Ad-aware. Norton kon er niets in ontdekken)
Wat was ik aan het doen? Ik was net (voor een vriendje
) met internet explorer via astalavista wat aan het zoeken. Komen er allemaal van die
popups, die je natuurlijk wegklikt
Sorry, beetje lang verhaal maar ik probeer gelijk maar zo uitgebreid mogelijk te zijn.
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd is en wat ik hieraan kan/moet doen?
Daarnaast had ik er ineens een mapje in mijn programfiles bij, ddm genaamt.
Dus ik ben gaan kijken wat of waar dat voor is en ontdek dat het waarschijnlijk iets te maken heeft met toegangsbeheer op je compu (ddeshare.exe heeft er wat mee te maken?).
Maar ik heb me rot gezocht (google, microsoft, notron en symantec sites) en kan niet ontdekken hoe of wat dit nu precies is en waardoor dit gekomen kan zijn.
En misschien nog belangrijker, wat ga ik hier aan doen??? Ik heb nu het ddm mapje verwijderd (kreeg ook een waarschuwing voor twee files hierin van Ad-aware. Norton kon er niets in ontdekken)
Wat was ik aan het doen? Ik was net (voor een vriendje
Sorry, beetje lang verhaal maar ik probeer gelijk maar zo uitgebreid mogelijk te zijn.
Heeft iemand enig idee wat er gebeurd is en wat ik hieraan kan/moet doen?