Toon posts:

Matrox G550 TV-out kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden mijn tv-out aan de TV gehangen via composite, alles ging goed, totdat ik een dag later geen beeld meer had.
Ik heb alles geprobeerd (nieuwe kabel, andere drivers, andere tv, etc) maar niets hielp.
Er zit ook een s-video uitgang op, aangezien mijn tv dit niet ondersteund heb ik net een s-video->composite convertor gehaald en heb ik hem op de tv aangesloten. Alles werkte goed totdat hij na 10 minuten opnieuw uitvalt.

Betekend dit nou dat ik de tv-out heb opgeblazen oid? Ik zou niet weten hoe ik hem nu nog aan de praat kan krijgen

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Spice

Spice

aanmelden :)
Staan ook een hoop FAQ's btw.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 24 november 2003 @ 15:10:
aanmelden :)
Staan ook een hoop FAQ's btw.
Ik ben al aangemeld, ik heet Wisp op dat forum, maar ze antwoorden niet.

• Spice

Spice

oe ben jij dus wisp. Volgens mij heb je wel alles gebprobeerd, ook in DVDmax clone, PAL etc. aangezet, lijkt mij van wel, op wat voor refreshrate staat je tv?
Waar woon je anders kun je wel een G550 van mij lenen om te kijken of die het wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 24 november 2003 @ 15:22:
oe ben jij dus wisp. Volgens mij heb je wel alles gebprobeerd, ook in DVDmax clone, PAL etc. aangezet, lijkt mij van wel, op wat voor refreshrate staat je tv?
Waar woon je anders kun je wel een G550 van mij lenen om te kijken of die het wel doet.
heb alles geprobeerd ja, het rare is dat hij het goed doet, en vervolgens uitvalt, dit is voor zowel composite als s-video gebeurd

Ik kan die g550 wel lenen, alleen ik denk dat er iets mis is met m'n tv waardoor ik die uitgang heb opgeblazen, ik denk dus niet dat het verstandig is jou g550 op te offeren

• Spice

Spice

kunnen ook jouw g550 bij mij proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 24 november 2003 @ 15:39:
kunnen ook jouw g550 bij mij proberen.
Ik vind het best.. ik woon in apeldoorn ;)

• Spice

Spice

ikke in Utrecht :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm das een beetje ver weg :P ik denk dat ik beter eerst ff naar de pc boer ermee kan gaan (als ik die bon nog kan vinden)

• Spice

Spice

ok. sukses, heb je al bij http://www.matroxusers.com/ gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zal even kijken
Pagina: 1