Ik meld mij altijd aan bij een domein. Maar nu als ik me computer opstart krijg ik het aanmeld scherm niet.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Nagekeken of Client voor microsoft netwerken was geselecteerd bij netwerkomgeving.
- Gekeken of Client voor microsoft netwerken op het goede domein was ingesteld.
- Alles bij netwerk omgeving verwijderd en weer geinstalleerd na een reboot.
Ik kan wel internetten via de router, maar kan bij geen enkele computer in het netwerk. Hij geeft dan aan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk.
Bijna vergeten, ik meld me aan bij een NT4 domein.
Voor de rest weet ik het ook niet meer, het lijkt me duidelijk een software probleem aangezien het internet gewoon werkt via de router, en een nieuwe netwerkkaart het zelfde had. Maar wat is er defect.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Nagekeken of Client voor microsoft netwerken was geselecteerd bij netwerkomgeving.
- Gekeken of Client voor microsoft netwerken op het goede domein was ingesteld.
- Alles bij netwerk omgeving verwijderd en weer geinstalleerd na een reboot.
Ik kan wel internetten via de router, maar kan bij geen enkele computer in het netwerk. Hij geeft dan aan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk.
Bijna vergeten, ik meld me aan bij een NT4 domein.
Voor de rest weet ik het ook niet meer, het lijkt me duidelijk een software probleem aangezien het internet gewoon werkt via de router, en een nieuwe netwerkkaart het zelfde had. Maar wat is er defect.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 14:25 . Reden: Wat info toegevoegd ]