Dank je
Ik zit dus al sinds deze nieuwe regeling 'teveel' te betalen?
Heb me wel eens verwonderd dat ze 'slechts' 50 euro afboekten, ook na VEEL internetten, maar ik had dus eigenlijk (want boven de 100 uur kom ik zelden) al tijden met het € 25,- pakket afgekunnen 
Fijn OneTelNet, dat je dat even meld bij je klanten en zo...
Ik zal wel weer niet met terugwerkende kracht geld terug kunnen krijgen? Want ik had in wezen gewoon het 100 uur pakket, en nu heb ik opeens, na de prijsverlaging en introductie van het 200 uur pakket dat nieuwe abo?
Ik denk, laat ik mijn onetelnet mail maar eens checken en ze blijken dus afgelopen donderdag een mailtje te hebben gestuurd dat het 1 november jongstleden (3 weken terug) is ingegaan

(al krijg ik de mailtjes dat er weer een online factuur is wel altijd op een ander adres

daarom keek ik nooit @ onetelnet, niemand heeft dat adres)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| Service-mededeling Scarlet Surfpakketten
One.Tel heeft afgelopen Juni plaatsgemaakt voor een nieuwe naam: Scarlet. Vanaf 1
juli 2003 worden alle producten en diensten van One.Tel onder deze naam geleverd.
Geachte klant,
Goed nieuws van Scarlet! Met ingang van 1 november jl. hebben wij het aantal uren
van alle Scarlet SurfPakketten verdubbeld! Zo bent u nu én in de toekomst verzekerd
van het meest voordelige Internetpakket.
Dit houdt het volgende in:
5 uur wordt 10 uur (5 uur + 5 uur gratis) voor 5,- per maand
15 uur wordt 30 uur (15 uur + 15 uur gratis) voor 10,- per maand
25 uur wordt 50 uur (25 uur + 25 uur gratis) voor 15,- per maand
50 uur wordt 100 uur (50 uur + 50 uur gratis) voor 25,- per maand
100 uur wordt 200 uur (100 uur + 100 uur gratis) voor 50,- per maand
En dat is niet het enige: deze verdubbeling van het aantal uren hebben we namelijk
met terugwerkende kracht gedaan. Dit betekent dat wij u over het afgelopen jaar geen
extra minuten in rekening brengen.
Het kan in de toekomst uiteraard voorkomen dat u meer surft dan het maandelijkse
aantal uren van uw pakket. In dit geval brengen wij u deze minuten (volgens de
voordelige Scarlet tarieven, zie ook http://www.scarlet.nl/) gewoon apart in
rekening. U kunt natuurlijk ook voor een SurfPakket kiezen dat beter past bij u
surfgedrag.
Daarnaas
t kunnen wij u ook onbeperkt internetten via ADSL aanbieden*. U betaalt dan een vast
bedrag per maand zonder extra verbruikskosten en u surft daarnaast ook nog eens een
stuk sneller! Wanneer u zich aanmeldt in de maanden november en december 2003 is uw
(USB) modem bovendien gratis en betaalt u geen aansluitkosten. Uw totale voordeel is
dan € 143,95!
Voor meer informatie over ADSL en SurfPakketten kunt u een e-mail sturen naar
info@scarlet.nl of telefonisch contact opnemen via 0900 - 235 1650 (10cpm).
Met vriendelijke groet,
Scarlet afdeling Internet |
Maaruh, ik ben er dus wel erg tevreden over

Heb nog geen geblockte poorten gevonden, ik kan altijd mail versturen en meer gebruik ik niet van hun
[
Voor 81% gewijzigd door
Paul op 24-11-2003 18:46
]