AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Tja, moest je nu ook nog eens zeggen bij welke applicatie je die error kreeg, en welke handelingen die je verricht hebt....
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Het lijkt wel of je een formulier heb willen verkleinen of iets dergelijks. Een negatieve schaalfaktor heeft ie het over. Ik gok op je mirc
het lijkt me trouwens geen bedreigende error
Maar dat vraagt ie toch juist?whoami schreef op 24 november 2003 @ 13:35:
Tja, moest je nu ook nog eens zeggen bij welke applicatie je die error kreeg, en welke handelingen die je verricht hebt....
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Een simpele google search wijst naar het coderen van een mp3 naar mp4. Maar aangezien je niet zo'n programma draaien had, lijkt me dat nogal stug. Het blijft vaag iig.
Ok, het was Winamp die 'idle' stond in de taskbar. (vergeten te melden in de startpost.. sorry)
D'r stonden ook wat MP4-tjes in de playlist, dus het zal idd wel daardoor komen. Error is trouwens niet meer voorbij gekomen
D'r stonden ook wat MP4-tjes in de playlist, dus het zal idd wel daardoor komen. Error is trouwens niet meer voorbij gekomen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Even voor de search: de melding is dus 'Negative scalefactor found, should be impossible'
offtopic:
Overtypen was best te doen en toch al nodig om er op te googlen, dan kan je zo'n korte boodschap net zo goed even bij je topicstart zetten: scheelt de mensen die jou proberen te helpen weer werk en als anderen later hetzelfde probleem hebben kunnen ze het nu tenminste vinden
Overtypen was best te doen en toch al nodig om er op te googlen, dan kan je zo'n korte boodschap net zo goed even bij je topicstart zetten: scheelt de mensen die jou proberen te helpen weer werk en als anderen later hetzelfde probleem hebben kunnen ze het nu tenminste vinden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1