Toon posts:

Problemen met Telenet; welk alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds een tijd woon ik in Belgie en heb een aansluiting via Telenet. Nu heb ik van dag 1 allen maar gezeik gehad, en ik heb dus besloten om mn abbo op te zeggen. Maar wat zijn de alternatieven? Kan ik ergens een vergelijking vinden?

Het probleem dat ik nu heb zit hem in 2 dingen: de snelheid laat vaak te wensen over en Telenet sjoemelt met zijn gebruikerslimieten. Dat laatste heb ik ze op aan gesproken, maar uiteraard verandert dat niets.
Het liefst heb ik dus een breedband verbinding zonder gebruikslimiet. (a la @home en chello)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Telenet sjoemelt met zijn limieten? :? Nog niks van gemerkt.
Ivm je snelheid, op welk gebied is het traag? Gewoon surfen, of doel je op de nieuwsservers?

Als je een alternatief wil, ga je adsl moeten nemen, kabel is er bijna niet in Belgie. Behalve enkele regionale providers. En de meeste hebben ook gewoon een limiet van 10gig. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fire69 op 24-11-2003 13:34 ]

Verwijderd

En ADSL heeft ook een limiet.
Standaard abbonementje heeft 10 gig limiet dacht ik.

Ik heb hier Chello liggen ( in Leuven en enkele gemeenten in brussel), en mijn abbonement heeft geen limiet (maar is wat duurder dan de rest).

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in de regio Turnhout.

Het lijkt er toch echt op dat ermee gesjoemeld wordt. Ik heb mijn down en upstream een tijdje gemonitord en zie dan toch heel grote verschillen met Telenet.

Heel vreemd. Als ik het goed begrijp zijn er geen alternatieven?

Verwijderd

mss een virus ofzo?
sjoemelen met limieten doen ze echt niet hoor

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 13:07:
Ik woon in de regio Turnhout.

Het lijkt er toch echt op dat ermee gesjoemeld wordt. Ik heb mijn down en upstream een tijdje gemonitord en zie dan toch heel grote verschillen met Telenet.

Heel vreemd. Als ik het goed begrijp zijn er geen alternatieven?
Met welk programma heb je dat gedaan? Heb hier zelf ook telenet en met DU-meter kloppen mijn gegevens ongeveer met die van telenet, geen grote afwijkingen

Kijk anders eens naar www.versatel.be, ik had gehoord dat je daar onbeperkt kon downloaden. Ik ben er wel niet zeker van, heb ze al een mailtje gestuurd. :)

[ Voor 15% gewijzigd door pisart op 06-12-2003 13:57 ]

Pagina: 1