Toon posts:

Harddisk fail ?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb gister een pc opengemaakt om een normale cd-rom in tebouwen, na dze erin gezet te hebben, doet de harde schijf helemaal niks meer
Hij doet heel lang over het detecteren van de ide apparaten, en dan zegt ie
harddisk(s) fail
weet iemand hoe dit kan ?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Heb je wel gekeken naar master/slave? En wat gebeurt er als je de cdrom speler weer los haalt?

[ Voor 44% gewijzigd door ge-flopt op 24-11-2003 13:11 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:47
staan je jumpers goed?
welke specs?
welk os?

edit:
ge-flopt was me voor

[ Voor 31% gewijzigd door SyS_ErroR op 24-11-2003 13:11 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nee.

Het enige wat ik uit jouw topicstart kan afleiden is dat je de FAQ van dit subforum niet helemaal hebt doorgenomen .. Doe dat alsnog en dan met name het gedeelte onder het kopje "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?" :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aanvulling
Ik zie zojuist dat je hier nieuw bent. Bij deze wil ik je aanraden om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig door te nemen. Zodoende krijg je een beter beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en dan kunnen we meer plezier aan elkaar beleven :)

Jouw topicstart is namelijk veel te beknopt; het beschrijft enkel de voor-situatie en de na-situatie. Er staat helemaal niks technisch in (HDD merk/type, CDROM merk/type, mobo merk/type, kabelgebruik, jumperinstellingen, IDE config details, etc..). Ook staat er helemaal niet in wát je allemaal al had geprobeerd om het probleem te verhelpen (andere kabels, andere IDE config, de tips uit de FAQ van dit subforum, etc..).

Dit topic is gesloten.