Goejuhdag allemaal,
Ik ben even hulp nodig...
Situatie:
1 PC(beneden), daar maken mijn broertje en zusje / ouders gebruik van.
Mn broertje en zusje zitten overal met hun vingertjes in zoals internet en maken een grote zooi op mn schijf, alles verplaatsen ed.
Internet komt op deze binnen en die gaat naar mijn Pc boven...
Doel:
2 accounts: 1 "broerzus" en 1 "ouders"
Ik wil voor mn broerje en zusje alles dicht timmeren met polecies.
Voor mn ouders alles vrijlaten zoals het was.
maar dit lukt dus niet,..
Alles wat ik dichtgooi bij "ouders" veranderd hij ook bij "broerzus" en dit klopt naar mijn weten niet helemaal... want,
"ouders" -> groep "Administrators"
"broerzus" -> groep "Gebruikers"
Ik gebruik gpedit.msc hiervoor, dus je spijkerd maar 1 groep dicht ¿?
Ik heb het wel voorelkaar gekregen om een nieuwe groep te maken ("kids") en daar polecies op toe te passen maar deze verschijnt niet in het aanmeld scherm van XP
Heb al gezocht op google/GoT maar daar kwam ik niet veel verder meej, 1 ding gevonden dat was 2 groepen te scheiden "Administrators"/"gebruikers" maar dit lukte niet
Plz help, dank u!
Ik ben even hulp nodig...
Situatie:
1 PC(beneden), daar maken mijn broertje en zusje / ouders gebruik van.
Mn broertje en zusje zitten overal met hun vingertjes in zoals internet en maken een grote zooi op mn schijf, alles verplaatsen ed.
Internet komt op deze binnen en die gaat naar mijn Pc boven...
Doel:
2 accounts: 1 "broerzus" en 1 "ouders"
Ik wil voor mn broerje en zusje alles dicht timmeren met polecies.
Voor mn ouders alles vrijlaten zoals het was.
maar dit lukt dus niet,..
Alles wat ik dichtgooi bij "ouders" veranderd hij ook bij "broerzus" en dit klopt naar mijn weten niet helemaal... want,
"ouders" -> groep "Administrators"
"broerzus" -> groep "Gebruikers"
Ik gebruik gpedit.msc hiervoor, dus je spijkerd maar 1 groep dicht ¿?
Ik heb het wel voorelkaar gekregen om een nieuwe groep te maken ("kids") en daar polecies op toe te passen maar deze verschijnt niet in het aanmeld scherm van XP
Heb al gezocht op google/GoT maar daar kwam ik niet veel verder meej, 1 ding gevonden dat was 2 groepen te scheiden "Administrators"/"gebruikers" maar dit lukte niet
Plz help, dank u!