Ik weet het, zoveel topics, en ik snap gewoon NIET waarom dit niet werkt.
Kheb al vanalles geprobeerd, wat ik wil bereiken is dat een stuk of 10 pixels aan het begin van een cell geel worden en dacht dit op te lossen door een gifje van 10pixels breed (ongeveer) en daarachter tekst. Maar op de een of andere manier wil het me maar niet lukken...(een nieuwe tabel invoegen met extra td met backgroundkleur wil ik liever niet)
De text achter de gif wordt niet juist in de hoogte uitgelijnd (niet op dezelfde hoogte als de andere cellen) en wanneer ik cellspacing en cellpadding niet toevoeg aan de tabel komt er ruimte tussen gif en linkerkant van de cell...
http://www.proeftuin-ict.com/kerkboek/geer/index.htm
wie o wie kan me helpen
Kheb al vanalles geprobeerd, wat ik wil bereiken is dat een stuk of 10 pixels aan het begin van een cell geel worden en dacht dit op te lossen door een gifje van 10pixels breed (ongeveer) en daarachter tekst. Maar op de een of andere manier wil het me maar niet lukken...(een nieuwe tabel invoegen met extra td met backgroundkleur wil ik liever niet)
De text achter de gif wordt niet juist in de hoogte uitgelijnd (niet op dezelfde hoogte als de andere cellen) en wanneer ik cellspacing en cellpadding niet toevoeg aan de tabel komt er ruimte tussen gif en linkerkant van de cell...
http://www.proeftuin-ict.com/kerkboek/geer/index.htm
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <html> <head> <style> table { border: 0px; color: #000; text-align: left; padding: 0; margin: 0; } td { border: 1px solid #000; } img { border: 0px; display: block; } </style> </head> <body> <table cellspacing="0" cellpadding="0" width="600"> <tr> <td>[img]"yellow.gif"[/img]abcd</td> <td>efgh</td> <td>1234</td> <td>12AB</td> </tr> <tr> <td>abcd</td> <td>efgh</td> <td>1234</td> <td>[img]"yellow.gif"[/img] <b> tekst </b></td> </tr> </table> </body> </html> |
wie o wie kan me helpen
[ Voor 111% gewijzigd door Vinzzz243 op 24-11-2003 12:44 ]