Toon posts:

ADSL/SDSL zakelijk....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal vragen omtrend zakelijk ADSL en SDSL.

Nu zie ik over overboekings factor en ik weet wat de betekenis is. Nu wil ik weten of er mensen zakelijk adsl hebben op een overboekings factor van 1:10 en hier hinder van hebben of juist niet?

Ook zag ik dat Tiscali voor een 1024/512 verbinding een overboekings factor van 1:1 aanbiedt. Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand hiervan of dat dit dus 100% betrouwbaar en werkbaar is? Ze zijn namelijk qua prijs ook goedkoop.

Het gaat dus meer om de ervaring die je heb met deze opties heb dan om advies. Hoewel advies natuurlijk met een goede beargumentering altijd welkom is :)

Ons netwerk bestaat uit +/- 50 gebruikers die allemaal gebruik gaan maken van deze internet verbinding. ADSL is beschikbaar bij ons in de regio.

Hoop dat iemand mij hierover kan informeren :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

In de praktijk heb je met geen enkele adsl provider ook maar ooit last van de "overboeking", zelfs niet bij de 1:45 (wat gezegd wordt) bij planet internet. Alleen als je gegarandeerd die 2mbit moet hebben (want je productiviteit is ervan afhankelijk), zou ik een 1:1 ofzo abonnement nemen.

Belangrijker zijn de voorwaarden die je bij je abonnement neemt. Zie daarvoor dit draadje:
[rml][ ADSL] Zakelijk of particulier?[/rml]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp