Ik heb een PC waar de PS2 poorten van zijn doorgebrand. Pas de Probleme, USB toetsenbord!
Nou wist ik alleen niet of die dan geen problemen zou geven bij het booten, zoiets als: Keyboard error.
Dus bij een maat van me een Logitec navigator Cordless desktop geleend en in de USB geprikt. Was totaal geen probleem.
Op marktplaats een Microsoft Internet Keyboard Pro op de kop getikt en inprikken. Dit werkt niet alhoewel het wel op de doos staat.
Nu is het vreemde dat als Windows eenmaal is opgestart (W2K ff geinstaleerd met die Logitec) En ik doe dan alleen maar dat MS toetsenbord eraan, werkt het zonder problemen.
Het BIOS is van AMI. Type is AMI Easy Setup V1.16.
Waarin ik niet kan aangeven dat hij errors moet negeren oid.
Het gaat om een P2 333 HP Vectra VL6.
Mijn vragen zijn:
-Wie heeft ervaringen met dat Microsoft toetsenbord?
-Wie heeft ervaringen met een BIOS-upgrade van die HP?
-Iemand andere ideeen om het wel met dat MS toetsenbord te laten werken??
Nou wist ik alleen niet of die dan geen problemen zou geven bij het booten, zoiets als: Keyboard error.
Dus bij een maat van me een Logitec navigator Cordless desktop geleend en in de USB geprikt. Was totaal geen probleem.
Op marktplaats een Microsoft Internet Keyboard Pro op de kop getikt en inprikken. Dit werkt niet alhoewel het wel op de doos staat.
Nu is het vreemde dat als Windows eenmaal is opgestart (W2K ff geinstaleerd met die Logitec) En ik doe dan alleen maar dat MS toetsenbord eraan, werkt het zonder problemen.
Het BIOS is van AMI. Type is AMI Easy Setup V1.16.
Waarin ik niet kan aangeven dat hij errors moet negeren oid.
Het gaat om een P2 333 HP Vectra VL6.
Mijn vragen zijn:
-Wie heeft ervaringen met dat Microsoft toetsenbord?
-Wie heeft ervaringen met een BIOS-upgrade van die HP?
-Iemand andere ideeen om het wel met dat MS toetsenbord te laten werken??
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)