MS Word toevoegen van bijlages

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-04 22:27
Hallo,

Ik ben bezig met een verslag waar bijlages aan toe moeten worden gevoegd. Deze bijlages zijn ook gewoon weer documenten met inhoudsopgave, kop voet tekst, etc.

Nou wil ik graag dat de bijlages in dit document komen ZONDER dat de nummering op de hoofdstukken in de bijlages worden toegepast en dat het bijlage documetn in takt blijft

Heeft iemand een idee hoe dit moet, heb al iets gevonden met sectie einde... maar ik snap er nie veel van. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67451

Invoegen sectie eind.
Doorlopend vanaf de volgende pagina....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anoniem: 67451 schreef op 24 november 2003 @ 13:07:
Invoegen sectie eind.
Doorlopend vanaf de volgende pagina....
Psies, en dan bij kop/voettekst aangeven dat niet die van de vorige sectie wordt overgenomen.

Oftewel zie F1 -> secties ;)

Oefen eventuele met een kopie van je bestand, dan is het geen probleem als het fout gaat en ctrl-z geen uitkomst meer biedt.
offtopic:
Heb ajb. wat meer geduld voor je je topic zo omhoog 'kickt', wacht daar voortaan 24 uur mee aub: zie ook Not done zaken op GoT. Je kan de edit knop rechts van je post gebruiken om iets toe te voegen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67451

F_J_K

Bedankt voor je aanvulling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
ok zal ff gaan proberen.. sorry van de niemand kreet zal der de volgende op letten
Pagina: 1