Forget your fears...
...and want to know more...
Een kleine duw naar React Bugs en Featurerequests dus maar..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Volgens mij kan je niet linken...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
We kunnen wel naar specifieke notes linken, dus zo gek is de vraag nietAetje schreef op 24 november 2003 @ 11:47:
Lijkt me van niet. Die pushmessage is voor jouw specifiek... Daar komen andere users dus niet eens in.
Momenteel kan het idd niet, je kunt in de reactie misschien de tekst van de PM erin zetten, hoewel een link naar een PM wel handig zou zijn
Nu weet ik dat je net een PM van mij heb gehad en dat die mail die je mij stuurde ook een reactie daarop was.
Meestal weet een moderator dat ook gewoon omdat hij niet de hele dag alleen maar PM's aan het sturen is
Maar idd, het zou in sommige gevallen makkelijk zijn om naar een PM te kunnen linken, zeker voor de crew.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Trust me, als ik geen reden zou hebben dan had ik er niet om gevraagd.outerspace schreef op 24 november 2003 @ 11:49:
waarom zou je linken en niet copy paste in een mailtje.
Maar hoe dan? In het overzicht van PM's vind ik niets wat klikbaar/linkbaar is.
Ik heb alle PM's in mijn MyReact hidden gemaakt en dat kan ik niet ongedaan maken dus ik kan niet kijken of er wat veranderd is aan pushmessages zoals ze in je myReact staan. Of wil iemand mij even een PM sturen?
Jazzy: als ik zeg dat iets mogelijk gemaakt is, wil dat niet zeggen dat het meteen ook op GoT geimplementeerd isJazzy schreef op 26 januari 2004 @ 18:19:
Wauw, hartelijk bedankt! Toch leuk dat een verzoek ook echt gerealiseerd is.
Maar hoe dan? In het overzicht van PM's vind ik niets wat klikbaar/linkbaar is.
Ik heb alle PM's in mijn MyReact hidden gemaakt en dat kan ik niet ongedaan maken dus ik kan niet kijken of er wat veranderd is aan pushmessages zoals ze in je myReact staan. Of wil iemand mij even een PM sturen?
Ws wordt dit pas in 1.9.2 meegenomen, en dan kan je linken naar een PM net zoals nu naar een message (door op de datum te klikken krijg je de directe link te zien).
Ws kan je al je pushmessages nog bekijken door op het kopje "pushmessages" te klikken in je myReact.
Intentionally left blank
Kom op zeg, dat noem ik nog eens blij maken met een dode feature!crisp schreef op 26 januari 2004 @ 18:23:
[...]
Jazzy: als ik zeg dat iets mogelijk gemaakt is, wil dat niet zeggen dat het meteen ook op GoT geimplementeerd is
Maar zonder gekheid, bedankt. Ik zie het wel verschijnen in 1 van de komende versies.
Ah, dat is ook het eerste wat ik probeerde dus waarschijnlijk werkt dat het meest logisch.Ws wordt dit pas in 1.9.2 meegenomen, en dan kan je linken naar een PM net zoals nu naar een message (door op de datum te klikken krijg je de directe link te zien).
De hele balk Pusmessages staat er niet meer dus ik kan dat niet testen.Ws kan je al je pushmessages nog bekijken door op het kopje "pushmessages" te klikken in je myReact.
Klik es op het '+' jeJazzy schreef op 26 januari 2004 @ 18:37:
[...]
De hele balk Pusmessages staat er niet meer dus ik kan dat niet testen.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Intentionally left blank
Heb je geprobeerd wat ik eerder heb gepost? Voor mij werkt dat in ieder geval.Jazzy schreef op 26 januari 2004 @ 21:24:
Ik heb hier even een screenshot van m'n MyReact neergezet: link.
[...]
Duh...
Prefs -> Zet voorkeuren -> Myreact en zie daar de pushmessages
Ja, maakte geen enkel verschil. En eerlijk gezegd, het zou me juist verbazen als het wel zo was.PoLo schreef op 27 januari 2004 @ 03:35:
[...]
Heb je geprobeerd wat ik eerder heb gepost? Voor mij werkt dat in ieder geval.
Prefs -> Zet voorkeuren -> Myreact en zie daar de pushmessages
Nu ja, het linken naar een specifieke pushmessage gaat komen en dat was mijn oorspronkelijke vraag. Het blijft dus nog wel zo dat je je pushmessages niet meer userfriendly tevoorschijn kunt halen wanneer je ze eenmaal hidden hebt gemaakt.
Wat betreft myreact: screenshot, er staat een lege regel tussen de kopjes FRM, Topic e.d. en de daadwerkelijke kolommen. Is dat een bug of een feature?
Persoonlijk zou ik die regels liever in gebruik hebben omdat er dan net wat meer zichtbaar is van mijn posthistory, zonder te scrollen.
Dat is lokaal als het goed is verholpen (ik moet het nog testen)Jazzy schreef op 03 februari 2004 @ 13:06:
[...]
Nu ja, het linken naar een specifieke pushmessage gaat komen en dat was mijn oorspronkelijke vraag. Het blijft dus nog wel zo dat je je pushmessages niet meer userfriendly tevoorschijn kunt halen wanneer je ze eenmaal hidden hebt gemaakt.
Is lokaal ook al aangepastWat betreft myreact: screenshot, er staat een lege regel tussen de kopjes FRM, Topic e.d. en de daadwerkelijke kolommen. Is dat een bug of een feature?
Persoonlijk zou ik die regels liever in gebruik hebben omdat er dan net wat meer zichtbaar is van mijn posthistory, zonder te scrollen.
Intentionally left blank
Wow, bedankt zeg. Goed bezig!crisp schreef op 03 februari 2004 @ 13:25:
[...]
Dat is lokaal als het goed is verholpen (ik moet het nog testen)
[...]
Is lokaal ook al aangepast
En kan ik straks ook de volgorde van de posthistory in myreact weer terug zetten zoals het was?
daar is/was chem mee bezig meen ik...Jazzy schreef op 03 februari 2004 @ 13:52:
[...]
Wow, bedankt zeg. Goed bezig!
En kan ik straks ook de volgorde van de posthistory in myreact weer terug zetten zoals het was?
Intentionally left blank
Verwijderd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
je kan wel hide doen maar ik heb een leuke PM die ik eigenlijk gewoon zichtbaar wil hebben
hmm ik zie nu dat ik die PM balk ook niet meer heb, die heb ik een tijdje geleden toch zeker te weten gehad
[ Voor 30% gewijzigd door Wolfboy op 03-02-2004 20:42 ]
voor de rest fixed en afgehandeld enzo
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()