software voor "slide show"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:44
Even een kort vraagje, het zal waarschijnlijk al ergens hier verstopt staan tussen de duizende topics, echter heb ik niet zoveel tijd om daar in te zitten spitten. :P

Wat ik zoek is een software programma waarmee ik m'n digitale foto's als een soort slide show kan laten afspelen inclusief muziek en tekst erbij etc. Om dit dan weer te branden op cd zodat ik dit weer kan afspelen op mn dvd speler..

Iemand bekend met een paar goede / gebruikers vriendelijke programma's waarmee je dit soort shows kan maken?

Alvast bedankt!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zosas schreef op 24 november 2003 @ 11:44:
Even een kort vraagje, het zal waarschijnlijk al ergens hier verstopt staan tussen de duizende topics, echter heb ik niet zoveel tijd om daar in te zitten spitten. :P

Wat ik zoek is een software programma waarmee ik m'n digitale foto's als een soort slide show kan laten afspelen inclusief muziek en tekst erbij etc. Om dit dan weer te branden op cd zodat ik dit weer kan afspelen op mn dvd speler..

Iemand bekend met een paar goede / gebruikers vriendelijke programma's waarmee je dit soort shows kan maken?

Alvast bedankt!
PowerPoint? of flash, hoewel flash ietwat lastiger begint te worden.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:44
Nou, M'n dvd-speler moet het ook kunnen afspelen.. het moet een soort van filmpje worden met dus foto's, tekst en muziek...

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 24-11-2003 11:48 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 15:30
Powerpoint op een standalone dvd speler? nieuwe feature van de Xbox ofzo?? :D

Ik denk dat je met ulead DVD Pictureshow wel een eind komt.. werkt ik zelf ook mee, heb ben er erg tevreden over (hoewel het wel wat meer uitgebreid mag worden)

Maar toch maar even de search gebruiken...

edit:
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
Veel plezier..

edit2:
Hmm. lezen moet ik dus ook nog leren :)
Tekst bij de foto's zetten heb ik zelf nog niet gezien.. met ulead is het ook niet mogelijk om per foto een muziekje erachter te zetten, alleen per slideshow..

[ Voor 56% gewijzigd door Krypt op 24-11-2003 11:50 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:22

samo

yo/wassup

Windows Movie Maker, plaatjes dr in, text dr tussen (kan toch?) en muziek dr achter. Opnemen naar een fimpje :-)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Tegenwoordig alle brandpakketten. Nero kan het dus ook. Gewoon VCD kiezen en dan plaatjes gooien waar normaal je tracks staan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:53

Neo

Ik gebruik al een tijd Pro Show Gold
http://www.proshowgold.com/products/proshow/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Macromedia PhotoJam 3 is een hele goede...

zeer eenvoudig in gebruik en leuke resultaten...je kan ook een .exe maken van je slideshow, zodat iedereen 'm kan spelen

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40384

Magix Foto's op CD&DVD 2

tekst toevoegen, muziek op achtergrond, menutjes, hoofdstukken maken,
direct directories met foto's inladen, foto's indien nodig wat simpel bewerken, overgangseffecten etc.

branden op dvd, mini-dvd (dvd opmaak op cd branden dus), vcd etc.
Erg makkelijk! ongeveer 25euro volgens mij.

Anoniem: 97905

DVD Pictureshow werkt prima... Enneuh.. sMakkelijk te krijgen (twilight, als ik dat hier mag noemen)
Pagina: 1