Toon posts:

15,4" laptop draagtas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik vroeg me wat af, ik ben nl. van plan een laptop te gaan kopen, en dan wel een met een 15,4" beeldscherm (Acer aspire 2001), nou vroeg ik me af of deze in de draagtassen past van 15" laptops?

en ik heb hiernaar gezocht, maar heb er nix over kunnen vinden!

alvast bedankt

Verwijderd

omdat het een breedbeeld is zal hij alleen in de breedte (d'oh) een paar centimetertjes (3?) groter zijn en vaak is er in die richting wel wat extra ruimte in die 15" tassen.....
check anders gewoon ff in de winkel ;)

of koop 'm gewoon bij www.degreef.nl niet de allergoedkoopste in de pricewatch, maar je krijgt er dan wel een tas van 80 Eurootjes bij :D

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 14:19 . Reden: ABN ]

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

Ik wil een 17" breedbeeld kopen, maar wil het in een backpack/rugtas dragen ivm camouflage. Niet ondenkelijk met zo'n ding ivm mijn woon werkverkeer buiten de stad. Ik heb het apparaat nog niet, maar heb stad en land af getoured met de auto om te vragen en te kijken.
Ik ben te weten gekomen dat de meeste 17"-ers net zo hoog zijn als een 15" normaal scherm Echter zijn momenteel alle backpacks geschikt voor 15"...
Daar zit je dan met je mooie laptop die naar mijn idee iets te snel gezien/herkend kan worden in zo'n laptop tas.
Half december komt samsonite met een nieuwe lichting tassen waarvan iig 1 voor 17".
Iemand ervaringen hiermee?

I've visited the Mothership @ Cupertino

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 18:06
Ik heb zelf een Belkin street tas, een normale 15".
Deze past perfect om mijn Acer aspire 2001.

Verwijderd

Topicstarter
allrighty .. bedankt voor de informatie :)

@ THxZONE: hoe bevalt de aspire 2001? is het een aanrader?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:43 ]

• THxZ0NE
Hijs top!
Met games is hij ook perfect, en met dvd's etc ook!
Bijvoorbeeld need for speed op 1024, die draait perfect met detail op high.
Alleen wel soms wat haperingetjes, maar voor de rest gewoon een leuk dingetje.
Ook word hij traag wanneer hij aan het zippen is, branden en een avitje aan het afspelen is, maar dit is lijkt mij normaal :)
Breedbeeld is ook wel mooi, bij spellen die alleen in 1024 kunnen draaien rekt hij het uit, dus auto's e.d. zijn wat platter, hier stoor ik mij niet aan.
Bovendien ondersteunen veel games ook 1280x800.

[ Voor 24% gewijzigd door THxZ0NE op 24-11-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
klinkt goed, alleen dat van dat stretchen .. is dit echt veel verschillend dan van wanneer je het bijv. op een 15" zou spelen? of merk je het amper?

• THxZ0NE
Je ziet het wel, maar het is totaal niet hinderlijk, het is dus amper te merken.
Ik kan helaas geen screenshot maken van uitgerekt beeld om het te laten zien, dat is wel jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door THxZ0NE op 24-11-2003 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja das idd wel jammer, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet! maar mischien dat iemand anders het kan laten zien?

maar ik ga de aspire 2001 denk ik ook aanschaffen, qua specs en uiterlijk lijkt het me een relaxed laptopje! :)

Verwijderd

VisionMaster schreef op 24 november 2003 @ 14:19:
Ik wil een 17" breedbeeld kopen, maar wil het in een backpack/rugtas dragen ivm camouflage. Niet ondenkelijk met zo'n ding ivm mijn woon werkverkeer buiten de stad. Ik heb het apparaat nog niet, maar heb stad en land af getoured met de auto om te vragen en te kijken.
Ik ben te weten gekomen dat de meeste 17"-ers net zo hoog zijn als een 15" normaal scherm Echter zijn momenteel alle backpacks geschikt voor 15"...
Daar zit je dan met je mooie laptop die naar mijn idee iets te snel gezien/herkend kan worden in zo'n laptop tas.
Half december komt samsonite met een nieuwe lichting tassen waarvan iig 1 voor 17".
Iemand ervaringen hiermee?
Hmmm, ik heb een 15" laptop en zo'n rugzak (Dicota BacPac Jump). Ik hou in de breedte (van de laptop gezien) echt een boel ruimte over. Die tas komt van Inmac af.

Ideaal die rugzakken. Niet alleen onopvallend, maar het sjouwt ook veel handiger als zo'n standaard-ding. Zeker met dat overlevingspakket van mij....

• THxZ0NE
Ik kan geen screenie maken vanwege het feit dat het een uitgerekte 1024 is en hij het in 1024 4:3 weer paste, dus hij paste het niet in breedbeeld, of er moet een tool ofzo voor zijn.

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:21:
[...]

Hmmm, ik heb een 15" laptop en zo'n rugzak (Dicota BacPac Jump). Ik hou in de breedte (van de laptop gezien) echt een boel ruimte over. Die tas komt van Inmac af.

Ideaal die rugzakken. Niet alleen onopvallend, maar het sjouwt ook veel handiger als zo'n standaard-ding. Zeker met dat overlevingspakket van mij....
Woei dan ben ik sterk opzoek naar zo'n rugzak. Ik ben ook een surviver met laptop :P
Heb je die rugtas online besteld? Of heb je die in een winkel gekocht? Ik kan alleen online shops vinden :|

[ Voor 12% gewijzigd door VisionMaster op 24-11-2003 23:46 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

Pagina: 1