Toon posts:

instelling monochroom gekozen, nu geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Er is in het menu van de philips monitor (crt) de monochroom functie gekozen.
Nu schakelt hij direkt op standby mode en ik kan ook niet in het menu komen, geen enkele knop doet iets.
Ik kan in de gebruiksaanwijzing niks vinden.
Kan ik windows op een monochroom stand zetten (kan ik niks over vinden) of weet iemand een andere manier om dit op te lossen?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Zou het niet handig zijn om ons te laten weten wat voor type monitor het is?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:27
misschien kan je ff opstarten vanaf een dosdiskette ;) dan krijg je iig een beeld waar monochrome monitoren mee om kunnen gaan. Dan kan je wellicht weer je menu in.....?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
hey bedankt ik kreeg met de dosdiskette weer mijn menu open, vaag hoor philips.

het type monitor leek mij niet zo belangrijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:47:
hey bedankt ik kreeg met de dosdiskette weer mijn menu open, vaag hoor philips.

het type monitor leek mij niet zo belangrijk.
Het is wel zo nuttig voor anderen met hetzelfde probleem, die kunnen dan door te zoeken op het monitortype. Graag voortaan dus specs bij vermelden, vaak wordt je sneller geholpen, maar je topic wordt vooral dus ook voor anderen nuttig.

Als je het alsnog zou willen vermelden: graag :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
philips 107s 107e 17 inch crt

Hoewel ik denk dat philips toch nog genoeg is, eigenwijs he })

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 13:30:
philips 107s 107e 17 inch crt

Hoewel ik denk dat philips toch nog genoeg is, eigenwijs he })
Lees even de GoT Huisregels door- GoT is geen helpdesk die alleen maar 'binnenkomende' problemen oplost, ieder topic op GoT wordt ook gelijk aan onze zoekengine gelinked en is dus beschikbaar als onderdeel van een groot knowledgebase. Daar hebben we pas wat aan als zo duidelijk mogelijk aangegeven wordt wat de problemen zijn waar mensen het over hebben en op exact wat voor apparatuur het gebeurt.

'Philips' is al een stuk beter dan geen merknaam, maar een exact modelnr is wel zo sociaal- bekijk het maar zo, stel je voor dat iemand 'monitor monochroom geen beeld' als zoekterm invulde. Dan had diegene dit topic zeker niet gevonden. Als je nu 'Philips monitor monochroom geen beeld' invult heb je goede kans (dit werkt pas over 24u als het topic geindexeerd is). Stel nu dat je exact het modelnr vermeldt, dan krijg je als je op dat nummer zoekt met dezelfde zoekterm exact dit topic.

Vandaar dus dat ik door ga vragen en wil weten exact welke het is, de 107B of de 107E :?

Oslik blyat! Oslik!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
107e, dat staat er al. ;)

[edit]
doh, had die 107s ervoor niet zien staan! |:(

[ Voor 54% gewijzigd door Fire69 op 24-11-2003 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zit de boel niet voor de gek te houden, dat nummer (allebei) staat op de gebruiksaanwijzing.
Ik kan verder ook niet zien of het nu de ene of de andere is, op de monitor staat het niet aangegeven.

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

staat bij philips toch op de voorkant van de monitor 8)7 , of het een 107b of 107s is, en anders kijk even op het typeplaatje achterop de monitor als er op de voorkant nix meer staat

Verwijderd

Topicstarter
wat zeg ik nu |:( , het staat er niet op.
Dus niet aan de voorkant, niet aan de achterkant.
Misschien aan de binnenkant maar ik ga hem niet openschroeven als je het niet erg vindt

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 20:07:
wat zeg ik nu |:( , het staat er niet op.
Dus niet aan de voorkant, niet aan de achterkant.
Misschien aan de binnenkant maar ik ga hem niet openschroeven als je het niet erg vindt
Ahum, beetje vriendelijker mag ook.

Er zijn hier twee mogelijkheden:

- je hebt een Philips 107*iets*, dan hoort je manual bij je monitor, en dan zal er ergens op die scherm een nadere typeaanduiding zijn- op de uni hebben ze hier 107B en dat staat idd boven het scherm

- je hebt _geen_ Philips 107 of welke dan ook, dan is de vraag wat je wel hebt.

In beide gevallen zal er sowieso een opschrift met serienummers, FCC nummers en ander ongein achterop de scherm zijn, dus post die ff. Niemand vraagt je hier iets open te schoeven o.i.d., alleen te noemen wat er op de buitenkant geschreven staat.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zeer vriendelijk alleen luistert er dus niemand, er staat niks op.

Misschien dat iemand zijn moeder iets te fanatiek met glasex is bezig geweest, er staat niks voorop en er staat geen type plaat met ongein op de achterkant.

Ik wil graag informatie verstrekken maar meer dan wat er op de handleiding staat heb ik niet.

zoveel verschil zal er ook niet zitten tussen de 2 typen, dezelfde handleiding dus beide zullen hetzelfde probleem hebben met het menu.
Pagina: 1