Ik heb een plextor 8/4/32a en dat ding werkt wel goed. Op 8 speed in 8 min een audiocd gefikt(en hij werkt nog ook). Ik dacht altijd dat als je een audiocd van mp3's wil maken dat je dan die mp3's naar wav moet omzetten. Ik had de ene helf mp3 en de andere helft wav gebrand en over die mp3's deed ie net zo lang als die wav. Het zijn toch allemaal cda files geworden...
Verwijderd
Ik gebruik altijd "mp3 studio" van PTS software. Is een heel mooi programmatje die tegelijk je mp3 omzet naar wav en het cd-tje brandt. Moet je ook eens proberen. Het kan ook nog alle liedjes even luid maken. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het brandertje langzamer gaat branden als het om mp3tjes gaat.
Wat voor brandwaar heb je erbij gekregen? WinOnCD? Dan heb je zeker Audio cd aan het begin gekozen. Dan zet 'ie automatisch alles om naar .cda... is dat even makkelijk
nero vanaf 4.0 en easy cd creator 4 kunnen ook gelijk van mp3 naar cda omzetten en branden in een handeling
ik vind zelf easy cd creator 4 errug goed..!
op mijn werk gebruik ik nero maar thuis lekker easy cd c. 4
RobbyNitroz
ik vind zelf easy cd creator 4 errug goed..!
op mijn werk gebruik ik nero maar thuis lekker easy cd c. 4
RobbyNitroz
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
ps. bij easy cd creator 4 hoef je nix in te stellen...als je audio cd wil branden kan je alles er naar toe slepen...dus cda en mp3 door mekaar...hij regelt wel dat je het in je cd speler kan af spelen
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)