Xenon TC CW P4

Pagina: 1
Acties:

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben van plan deze case te gaan kopen -> http://www.sweexeurope.com/product.asp?pId=261
Omdat ik m egt mooi uit vind zien en hij nog goedkoop is ook (zon 45 euro in de pricewatch) :+

Heeft iemand ervaring met deze kast? :) de search vind niets over deze kaart aleen over die andere xenon kasten.. oh jah, mayby beetje domme vraag, maar kunnen er 2 harddisks in? is dit een beetje een mooie en degelijke kast? en heeft iemand mischien nog een paar plaatjes van deze kast ook van de binnekant ofsow :)

[ Voor 11% gewijzigd door naps op 24-11-2003 11:16 ]

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:31
Niet kopen!!! Ik heb um ook gekocht en heb er alleen maar spijt van.. De voeding die erbij wordt geleverd is luidruchtig en de stekkertjes gaan snel kapot (pinnetjes vallen eruit). De voorkapjes voor de cd-rom die erbij zitten zijn ook zwaar gaar: hij gaat moeilijk open en soms open en dan hangt ie.

Er kunnen wel 2 harddisk in (zelfs 3 of 4 geloof ik maar als ik jou was zou ik voor een andere gaan kijken. :P

[edit] Hier un pic van de mijne toen ik um gebruikte (nu niet meer maar dus een Chieftec Dragon):
Afbeeldingslocatie: http://schiedam.homestead.com/files/cu2/casemod.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Patrlck op 24-11-2003 11:34 ]

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
SchiedamLauw schreef op 24 november 2003 @ 11:30:
Niet kopen!!! Ik heb um ook gekocht en heb er alleen maar spijt van.. De voeding die erbij wordt geleverd is luidruchtig en de stekkertjes gaan snel kapot (pinnetjes vallen eruit). De voorkapjes voor de cd-rom die erbij zitten zijn ook zwaar gaar: hij gaat moeilijk open en soms open en dan hangt ie.

Er kunnen wel 2 harddisk in (zelfs 3 of 4 geloof ik maar als ik jou was zou ik voor een andere gaan kijken. :P

[edit] Hier un pic van de mijne toen ik um gebruikte (nu niet meer maar dus een Chieftec Dragon):
[afbeelding]
en die Sweex Xenon XB en Sweex Xenon XS zijn wel wat of niet? :)
en uhm maar de kast zelf? andere voeding ken je er altijd inzetten :) kost niet zoveel tog :D

[ Voor 6% gewijzigd door naps op 24-11-2003 11:39 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 20:58
Sweex kasten zijn een beetje budgetkasten
ze zijn niet al te proper afgewerkt, het materiaal is niet altijd even stevig, en de functionaliteit laat ook nogal eens te wensen over

een maat van mij heeft ook zo'n soort kast van Sweex
wat mij meteen opviel was dat het zeer goedkoop/onstevig aluminium bevatte, wat her en der zeer slecht afgewerkt was (scherpe randjes en hoeken)
ook het plastic wat gebruikt wordt voelt heel goedkoop aan
daarnaast is het geheel niet al te stevig

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
pre-modded :r

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Je wilt inderdaad meteen een goede kast. Ik heb ooit eens zo'n Nokia 8850 look-alike kast gehad en ook alleen maar spijt van gehad. Ik heb nu ook al flinke tijd een Chieftech en ben dik tevreden.

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:31
naps schreef op 24 november 2003 @ 11:38:
[...]

en die Sweex Xenon XB en Sweex Xenon XS zijn wel wat of niet? :)
en uhm maar de kast zelf? andere voeding ken je er altijd inzetten :) kost niet zoveel tog :D
Die kasten ken ik niet maar ik ben het volledig eens met Crash-Override, die kasten zijn zo onstevig als wat, als je de zijkant er bijv. afhaalt en terugdoet moet je het voorzichtig doen anders gaat heel de kast schuinig tekeer (weet niet hoe ik het moet uitleggen :P ). Als ik jou was zou ik er een halen die wel stevig is, al is het zonder window en al die geinige dingetjes.. Want die kan je altijd makkelijk zelf doen en is nog geiler ook :9~ ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft to-taal niks met [b]Casemodding[/] & Elektronica te maken :)

Casemodding & Elektronica > Overige Hardware
Hou je mailbox in de gaten.

[ Voor 32% gewijzigd door BalusC op 24-11-2003 12:57 ]

Pagina: 1