Toon posts:

Geen Hyperterminal met Symplex router*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een oude Symplex DirectRoute RO-2 staan, die ik wederom weer wil inzetten bij een van onze vestigingen, echter kan ik geen connectie meer maken via een hyperterminal sessie.
Hij zal natuurlijk geinstalleerd moeten worden als modem, maar ik heb geen idee wat voor soort modem het is en waar ik die drivers vandaan moet halen.

Het is de bedoeling dat hij moet kunnen draaien op zowel Windows NT4.0 als Windows2000

Is er iemand die hier wat meer vanaf weet??

Verwijderd

Als je nou eerst eens uitlegt wat voor router het is, wat je ermee wilt doen en hoe je hem precies benadert. Je verhaal is nogal incompleet op deze manier.

Oh, en zou je in het vervolg een duidelijke titel kunnen kiezen? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 14:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 14:43:
Als je nou eerst eens uitlegt wat voor router het is, wat je ermee wilt doen en hoe je hem precies benadert. Je verhaal is nogal incompleet op deze manier.

Oh, en zou je in het vervolg een duidelijke titel kunnen kiezen? :)
Ben ik nou zo onduidelijk of heb je niet goed gelezen:? :?

Dit alles staat al in de tekst, het gaat hier om een symplex DirectRoute RO-2, ik wil hem weer gaan inzetten bij een van de vestigingen, kan alleen geen hyperterminal sessie met de router tot stand brengen.

Het enige wat ik nog kan toevoegen is dat er al een ip adres inzit, maar die is bij mij niet meer bekend.
Maar ik moet hem ook via de com poort kunnen benaderen, maar helaas is me dat tot nu toe nog niet gelukt!!!

Iemand misschien een idee????

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 09:53:
[...]

Ben ik nou zo onduidelijk of heb je niet goed gelezen:? :?

Dit alles staat al in de tekst, het gaat hier om een symplex DirectRoute RO-2, ik wil hem weer gaan inzetten bij een van de vestigingen, kan alleen geen hyperterminal sessie met de router tot stand brengen.

Het enige wat ik nog kan toevoegen is dat er al een ip adres inzit, maar die is bij mij niet meer bekend.
Maar ik moet hem ook via de com poort kunnen benaderen, maar helaas is me dat tot nu toe nog niet gelukt!!!

Iemand misschien een idee????
Volgens mij ben jij degene die enorm naief is op het moment, nu is het de bedoeling dat wij informatie over dat apparaat gaan zoeken?
Je verhaal is gewoon onvolledig en onduidelijk, je solliciteert naar een aantekening denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Klaaz Vaak schreef op 25 november 2003 @ 11:01:
[...]

Volgens mij ben jij degene die enorm naief is op het moment, nu is het de bedoeling dat wij informatie over dat apparaat gaan zoeken?
Je verhaal is gewoon onvolledig en onduidelijk, je solliciteert naar een aantekening denk ik.
Naar een aantekening solliciteer ik zeer zeker niet, alleen zit ik op dit moment vast, ik heb een handleiding van internet afgehaald en deze doorgespit, hier staat de gehele installatie in en dit klopt ook wel, alleen krijg ik de hyperterminal sessie niet aan de gang.

Het is niet zo dat ik van jullie verlang dat jullie informatie zoeken over deze router, ik hoop alleen dat er iemand is die meer verstand heeft van zo'n hyperterminal sessie dan ik.
Ik heb al diverse instellingen geprobeerd binnen de sessie, maar niks werkt helaas.

Verwijderd

Hoe heb je hem serieel aangesloten, weet je zeker dat je een werkende en dan ook nog een correct bedrade seriele kabel hebt ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:18:
Hoe heb je hem serieel aangesloten, weet je zeker dat je een werkende en dan ook nog een correct bedrade seriele kabel hebt ?
Dit is de originele kabel, aan de ene kant een com aansluiting en aan de andere kant een soort ps2 aansluiting.
Ik kan hem echter niet testen, want ik heb geen andere apparaten die via deze methode werken.
Pagina: 1