Javascript error tijdens openen msword vanuit IE *

Pagina: 1
Acties:

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb hier een webomgeving draaien waar men o.a. word documenten en pdf's via de browser kan downloaden c.q. openen.

Op mijn pc gaat dit allemaal goed, maar bij een aantal andere medewerkers komt er een javascript foutmelding, en dat terwijl er geen javascript gebruikt wordt (iig niet door mijn pagina). Blijkbaar wordt bij het linken naar een MSWord document met het doel deze te openen door IE zelf een javascript gebruikt.

http://www.theforumisdown...files/0103/publerrorb.gif

check deze pic voor de foutmelding.

Deze error is niet nader omschreven in de details dus ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Een google en GOT search hebben me ook weinig opgeleverd.

Heeft dit wellicht te maken met browser instellingen?

Mijn rig

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
---
Ik ga hierbij akkoord met de voorwaarde dat ik op geen enkele wijze de inhoud van deze portal zal verspreiden buiten onze organisatie
---
Kuch, misschien wil je die URL uit het plaatje weglaten :D

Open deur: wat staat er op die regel 1035 in genoemde URL - of staat daar niets?

Kijk verder even of die collega's bijv. allemaal hetzelfde OS/browser/patchlevel hebben (anders dan jij).

edit:

Oeh en kleine titeledit explorer --> IE aangezien je niet dubbelklikt vanuit de windows verkenner, dit bracht me nl. even op het verkeerde been :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 24-11-2003 11:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
een regel 1035 komt niet voor op die pagina, die is niet meer dan 50 regels ofzo.
Het zou een browser patch level probleem kunnen zijn, maar dan vind ik het raar dat ik er neits over kan vinden op google. :P

--nog even wat getest net op een andere pc waar die melding voorkwam.
Na een aantal malen die rare error gezien te hebben komt ie niet meer voor!
Dit lijkt bij elke pc zo te zijn, dus eerst een aantal malen die melding dan later niet meer.

heeeeel vreemd imo

[ Voor 40% gewijzigd door marko77 op 24-11-2003 11:29 ]

Mijn rig