Koeling op heatsink Geforce2 MX

Pagina: 1
Acties:

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Ik wil een pentiumkoelertje op de heatsink van mijn MSI Starforce 817 Geforce2 MX zetten. Ik heb direc niks waar ik het koelertje mee vast kan maken. Nou vraag ik me af: kan ik gewoon geleidende lijm hiervoor gebruiken voor hoge temperaturen?
Of kan dit ook met koelpasta? Omdat dit spul ook aardig kleverig en hard is.

PS. leek me de beste forum om op te plaatsen, omdat dit nog wel aardig algemeen is. :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
misschien 4 kleine schroefjes een idee???
Tenzij die koeler 10X zo groot is ;)

5564

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 15:44

EMP

Krulloos!

Tie-ribs, werken perfect :) (Heb zelf een 486DX2-66 koeler op een Hercules 3D Prophet II MX Dual Video gezet, zit er strak tegen aan en koelribben zijn nu koud (will soon be oc'd)).

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
het heeft totaal geen zin om er een koeler op te zetten omdat zo;n ding totaal niet heet wordt ook als je hem overclockt, en het heeft bij een gf2mx ook geen zin om de core te gaan overclocken omdat ie er gewoon niet sneller van wordt...

Verwijderd

Artic silver koelpasta , de Epoxy versie . koelt zoals de gewone en werkt met een superlijm-systeem . Krijgt ge er wel nooit meer af dus goe nadenken voor ge het doet . www.oc-shop.nl heeft die .

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Dat is juist het probleem, als ik de core wa overklok wordt het gelijk een stuk heter. Maar ook zo al. en met een koelertje erop scheelt het wel in temperatuur en dus kan ik de performance ook weer wat omhoogschroeven.
Okay, ik weet dat ik beter de memory clock omhoog kan schroeven, maar alle kleine beetjes helpen.
In de heatsink op de core zitten geen schroefdraden, dus die kan ik niet met wat schroefjes vastzetten :(.
real_raichu70, bedankt. Net het spul wat ik zocht. Zal gelijk dat spul even bestellen. Bedankt BTW :).

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Panzer -> je kan zo'n schroefje er gewoon indraaien dacht ik zo, daar hoef je niet eerst schroefdraden in te gaan maken. Aluminium is geen erg sterke metaalsoort (voor zover ik weet althans).

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gewoon wat beunen!

doe is creatief

Vind ik altijd een beetje jammer, je kan toch zeker wel iets op iets vastmaken met wat huis tuin en keuken shit, om dat nou helemaal een topic om te zetten....

Maarja gewoon logisch denken en BEUNEN!!!

Divide and conquer.

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Als ik mijn Geforce2 MX nou niet twee week had had ik het wel met huis & tuin gereedschap gedaan. :P. Wil niet direct de risico lopen om 300 gulden door het riool te spoelen.
Maar het is trouwens wel gelukt, gewoon even dat koelertje met de originele schroefjes op de heatsink vastgeschroefd :).

Pagina: 1