NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Het ziet er zo erg Perl uit dat ik het maar even in je topictitel heb gezet
OK, topictitel is inmiddels beter. Het is geen Perl probleem, wat je include doet er niet toe.
. Deze sticky blijkt nogal (lekker) kort te zijn, op sommige delen van GoT staat een sticky van 4 pagina's, dus op een gegeven moment ontwikkel je gewoon een blind spot voor stickies, sorry.
Nee, niet recent, misschien een paar jaar geleden. Ik heb het al druk genoeg
[ Voor 87% gewijzigd door RolandWitvoet op 24-11-2003 02:39 ]
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Ook goed. Had je deze sticky al gelezen?
Ik heb al wat gevonden:
het exec command werkt iets anders dan de command line.
"include.pl ID=6" via de command line geeft "ID=6" mee in zowel de params- als de ARGV-array
"include.pl ID=6" via de het include exec command geeft "ID=6" alleen mee aan de ARGV-array
het exec command werkt iets anders dan de command line.
"include.pl ID=6" via de command line geeft "ID=6" mee in zowel de params- als de ARGV-array
"include.pl ID=6" via de het include exec command geeft "ID=6" alleen mee aan de ARGV-array