Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Maar het lijkt erop dat ook offline spelen nu niet meer werkt
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
ja kijk hier maarVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 02:48:
ik heb ook een probleem bij het online spelen.. Als ik iemand een challenge stuur en hij hem accepteerd krijg ik het bericht dat me firewall het blocked.. Me router doet dat.. ik heb geen id welke port ik moet forwardeniemand een id?
Imperium schreef op 22 november 2003 @ 03:00:Welke poorten moet ik openen om online te kunnen spelen achter een router/firewall
3658 en 3659 UDP
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
De demo werkte wel gewoon goed online enzo, klasgenoot van me kon wel gewoon online en heeft ook gewoon chello.
Kan het misschien komen door dat bepaalde mensen het spel niet legaal hebben gekocht?
Heb BTW nog geen porten gefwd omdat de demo het gewoon goed heeft gedaan maar zal daar dalijk even naar kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:58 ]
Verwijderd
Op je router/server of whatever er tussen jouw en je ISP zit fwd'en.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:10:
aha
die poorten dus, hebk ook altijd last vn
maar hoe open je die ?!?!??!
Bij mij werkt het nu na het poortfwd'en dus daar zal het wel aan gelegen hebben.
Ik had hiernaar al gezocht maar kon de poortnummer nergens vinden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:40 ]
oplossing: internet direct in mijn computer en de router gebruiken als hub. Lullig voor mijn medeinternetters, maar ik wil spelen
en nee, een andere oplossing heb ik echt nog niet.
Verwijderd
Bij mij komt hij niet voorbij "Connecting to Ea.com"dat zou iets met chello te maken hebben ofzo...
De demo werkte wel gewoon goed online enzo, klasgenoot van me kon wel gewoon online en heeft ook gewoon chello.
Heb BTW nog geen porten gefwd omdat de demo het gewoon goed heeft gedaan maar zal daar dalijk even naar kijken.Kan het misschien komen door dat bepaalde mensen het spel niet legaal hebben gekocht?
ik heb de gecrackte kan gewoon online spelen
heb de gecrackte versie en kan gewoon online spelenKan het misschien komen door dat bepaalde mensen het spel niet legaal hebben gekocht?
[ Voor 47% gewijzigd door jaaoie17 op 25-11-2003 17:52 ]
dit had ik ook! Uninstall NetLimiter en alles loopt perfectVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 15:16:
Mijn NFS U loopt compleet vast als ik online game aanklik in het hoofdmenu. Iemand hier al een oplossing voor?
..
Verwijderd
OkeeFreaked schreef op 25 november 2003 @ 20:47:
[...]
dit had ik ook! Uninstall NetLimiter en alles loopt perfect
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Verwijderd
fix is.. goed uninstalleren
herstarten
opnieuw installeren.. het liefst in program files standaard folder of advanced user en dan grootste install kiezen
meteen updaten na install
als et goed is hangt ie niet meer bij het level laden en werkt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 21:43 ]
De meeste routers hebben een "DMZ" (demilitarised zone) instelling die je op jouw PC kan zetten (in de routerconfiguratie zelf). Dan doe je wat jij hier doet, maar zonder kabelgeknoei en je huisgenoten hebben ook nog een verbinding.RedXraD schreef op 25 november 2003 @ 01:21:
Heb je een router? want ik kan dus met geen mogelijkheid online met mijn edimax
oplossing: internet direct in mijn computer en de router gebruiken als hub. Lullig voor mijn medeinternetters, maar ik wil spelen
en nee, een andere oplossing heb ik echt nog niet.
Was het maar zon feest dat dat werkte... hebbik dus echt allang geprobeerd.racoontje schreef op 25 december 2003 @ 11:12:
[...]
De meeste routers hebben een "DMZ" (demilitarised zone) instelling die je op jouw PC kan zetten (in de routerconfiguratie zelf). Dan doe je wat jij hier doet, maar zonder kabelgeknoei en je huisgenoten hebben ook nog een verbinding.
Maar goed, de hele setup is nu toch veranderd, gewoon switch achter mijn pc en netjes gebruik maken van de ICS van MS zelf
Koekie?