Ik heb juist een nieuwe server geinstalleerd, en nu wil ik deze onderandere gebruiken op onze volgende lanparty. Nu wil ik op deze server zowel een CSserver als een FTP server draaien, maar de CS server mag in geen enkel geval aan bandbreedte inboeten door de FTPserver. maw: de CSserver moet zowel op gebied van bandbreedte als CPUkracht volledig voorrang krijgen op de FTP server.
Systeem
Dual PIII 1Ghz
512 mb ram
2*40GB RAID 0
OS momenteel XP maar kan verandert worden (moet wel windows blijven, want ik wil die pc ook thuis nog gebruiken voor alledaagse toepassingen)
ik heb iedere windowsversie van win 98SE tot win 2003 server liggen
Alvast bedankt !!
(ik heb de search gebruikt maar het gaat steeds over het delen van "internet"bandbreedte over verschillende pc's, en niet op 1 pc door verschillende servertoepassingen)
Systeem
Dual PIII 1Ghz
512 mb ram
2*40GB RAID 0
OS momenteel XP maar kan verandert worden (moet wel windows blijven, want ik wil die pc ook thuis nog gebruiken voor alledaagse toepassingen)
ik heb iedere windowsversie van win 98SE tot win 2003 server liggen
Alvast bedankt !!
(ik heb de search gebruikt maar het gaat steeds over het delen van "internet"bandbreedte over verschillende pc's, en niet op 1 pc door verschillende servertoepassingen)